You are viewing a single comment's thread from:

RE: Najgorsze Święta EVER!

in #polish7 years ago

Kochana, mogę się domyślać, jak było Ci trudno w ten czas. Często im bardziej ciśniemy, tym bardziej nam się rzeczywistość wokół sypie. To znak, że czas odpuścić pewne sprawy, odpuścić samej sobie, poluzować... Nie musisz być doskonała! Mam wrażenie, że jedyną osobą, która wymaga od Ciebie ogarnięcia i całkowitej kontroli rzeczywistości to.. Ty sama! I pamiętaj - nie musisz się uśmiechać, gdy nie masz na to sił i ochoty. Masz prawo być zmęczona i masz prawo być sobą. Ściskam mocno i życzę wszystkiego co najlepsze w nowym roku!

Sort:  

Dopiero teraz zauważyłam Twój komentarz. Dzięki za wsparcie! Mam nadzieję, że ten następny rok jakoś lepiej sobie ułożę. Póki co mam mnóstwo postanowień i zobaczymy czy chociaż jedno z nich uda mi się pociągnąć do końca roku

Coin Marketplace

STEEM 0.14
TRX 0.12
JST 0.025
BTC 53375.38
ETH 2393.56
USDT 1.00
SBD 2.15