You are viewing a single comment's thread from:

RE: Alkoholizm ku przestrodze cz.1

in #polish6 years ago

Bardzo mi przykro, że przeszłaś to wszystko. Musiałaś być przerażona i wykończona ciągłą walką o byt. Dobrze, że zdecydowałaś się to przerwać, zmierzenie się z prawdą o swoim życiu i przerwanie milczenia - to wymaga odwagi. Niektóre kobiety żyją tak do śmierci, w znoju ratowania innych, ratowania złudzeń. Tak na prawdę, to miałaś trójkę dzieci i byłaś jedyną odpowiedzialną osobą w rodzinie. Byłaś Siłaczką. Jesteś nią nadal i teraz możesz swoją siłę wykorzystać lepiej, dla siebie i dzieci. Teraz czas, byś wzmocniła się, odbudowała. Bądź też uważna Kochana, z kim nawiązujesz relacje i nie ignoruj znaków ostrzegawczych. Zasługujesz na najlepsze. Ściskam!

Sort:  

Tak na prawdę moje dzieci były bardziej dorosłe niż on. Moja córka we wrześniu skończyła 18 lat. Jest dość samodzielną osóbką. Przychodzi do mnie w razie dużych potrzeb i dopiero teraz uczymy się rozmawiać ze sobą. Dzięki za Twoje słowa i wiem że każdy kto czyta te słowa i będzie czytał następne, zastanawia się jak to zrobiłam że mi się udało. Sama nie wiem. Wymagało to ode mnie dużo siły i wsparcia najbliższych. W tej chwili myślę że nie ma czego żałować. Ze swojej strony zrobiłam wszystko co mogłam. Teraz to wiem i będę się tego trzymać. Teraz nadszedł mój czas mam nadzieję. 😀

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 57886.34
ETH 3104.72
USDT 1.00
SBD 2.54