You are viewing a single comment's thread from:

RE: "Moja muzyka"- System Of A Down - Toxicity - cały album

in #polish6 years ago

O tak, tak jest :D
Kocham ich, kocham Tankiana za wszechstronność.
Jak mam gorszy dzień, jak zapodam na uszy...

Gdy wyszła ich pierwsza płyta (dawno, dawno temu, za górami...), to po jednym rzucie uchem stwierdziłam z pogardą, że za bardzo zrzynają z Korna, przez co tak naprawdę odkryłam ich dopiero jakieś 5 lat temu.
Serio, nie wiem o co mi z tym Kornem wtedy chodziło :D

Sort:  


Jeden z moich ulubionych kawałków Korna, fajny teledysk, ciekawe czy prawda, czytając te napisy.

O dzięki bardzo, już przysypiałam :)

z pogardą, że za bardzo zrzynają z Korna.

Ha. O Kornie to ja już prawie zapomniałem a SOAD to już chyba zapomnieć się nie da. Wbili się za głęboko. :-D

Ja też nie wiem, może któryś kawałek skojarzył się z Kornem. No ale w końcu, coś cię przekonało do tego zespołu, jak to się mówi. Lepiej późno niż wcale. Mój dobry koleś jest fanem zespołu Korn, zawsze jak do niego wpadaliśmy, no to co leciało, Korn

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 65046.03
ETH 3451.46
USDT 1.00
SBD 2.55