"Moja muzyka"- System Of A Down - Toxicity - cały album

in #polish6 years ago (edited)


Zespół założony został przez muzyków pochodzenia ormiańskiego w Stanach Zjednoczonych w 1994 roku. Poznałem tą kapelę właśnie od tego albumu, jest to ich drugi album studyjny, wydany w 2001 roku.
Album od razu trafił na pierwsze miejsce na liście Billboard 200.


System Of A Down - Toxicity

  1. Prison Song
  2. needles
  3. Deer Dance
  4. Jet Pilot
  5. X
  6. Chop Suey
  7. Bounce
  8. Forest
  9. ATWA
  10. Science
  11. Shimmy
  12. Toxicity
  13. Psycho
  14. Aerials

Skład zespołu:
Serj Tankian – wokal, instrumenty klawiszowe
Daron Malakian – gitara, wokal
Shavo Odadjian – gitara basowa
John Dolmayan – perkusja


Oficjalna strona zespołu


System Of A Down - Chop Suey!


Właśnie od tego utworu poznałem ten zespół. Od razu zrobił na mnie pozytywne wrażenie. Jakiś czas później dorwałem ich całą płytę, i wcale się nie dziwię że ten album dostał się na pierwsze miejsca.


System Of A Down - Toxicity


Utwór tytułowy albumu, ciężkie granie oraz melodyjność, zmiany tempa tak można powiedzieć o tym kawałku, ale wszystko w świetny sposób połączone i składa się w jedną całość.


System Of A Down - Aerials


Ostatni kawałek z płyty, utwór odniósł ogromny sukces w USA.
Jest to chyba najbardziej znany utwór zespołu, w 2003 roku nominowany do nagrody Grammy.


Dzięki Wam wszystkim za wsparcie. Pozdrawiam

Sort:  

O tak, tak jest :D
Kocham ich, kocham Tankiana za wszechstronność.
Jak mam gorszy dzień, jak zapodam na uszy...

Gdy wyszła ich pierwsza płyta (dawno, dawno temu, za górami...), to po jednym rzucie uchem stwierdziłam z pogardą, że za bardzo zrzynają z Korna, przez co tak naprawdę odkryłam ich dopiero jakieś 5 lat temu.
Serio, nie wiem o co mi z tym Kornem wtedy chodziło :D


Jeden z moich ulubionych kawałków Korna, fajny teledysk, ciekawe czy prawda, czytając te napisy.

O dzięki bardzo, już przysypiałam :)

z pogardą, że za bardzo zrzynają z Korna.

Ha. O Kornie to ja już prawie zapomniałem a SOAD to już chyba zapomnieć się nie da. Wbili się za głęboko. :-D

Ja też nie wiem, może któryś kawałek skojarzył się z Kornem. No ale w końcu, coś cię przekonało do tego zespołu, jak to się mówi. Lepiej późno niż wcale. Mój dobry koleś jest fanem zespołu Korn, zawsze jak do niego wpadaliśmy, no to co leciało, Korn

SOAD !!! xD
Ciężka muza ale między innymi od tej płyty rozpoczęła się moja przygoda z rockiem ^^

Bardzo dobra płyta, i zespół. Pamiętam w tedy to było coś innego niż inne zespoły grały.

Wybacz że zapytam ale mam wrażenie że jesteśmy z podobnego rocznika, ile masz lat ?
Ja jestem rocznik 87 ;)

Spoko to żadna tajemnica, no to trochę jestem starszy, rocznik 76.

Post you good...l like......

Szkoda że już takie zespoły nie powstają.

Powstają tylko ciężko je znaleźć, kiedyś puszczali w radiu, było MTV i jakoś te zespoły trafiały do ludzi.


Słyszałeś to? Nasze Polskie SOAD

Nie, nie słyszałem. Zaraz posłucham.
MTV to chyba 20 lat temu puszczało muzykę teraz same rakowe programy dla nastolatków.

Zgadza się, ponad 20 lat temu, to była całkiem inna stacja. Puszczali rock, metal, koncerty, festiwale. Dobrze że teraz jest internet, bo chyba ciężko by było coś znaleźć.

Kabanos - Buraki (vel Mam na to wszystko...) XD
Słuchało się w 2012 roku :)

Ja dalej od czasu do czasu słucham, mam nie kiedy takie jazdy, robię sobie wiadro kawy i cała noc jest moja, leci wszystko co mi się przypomni, a jakie kawałki się przypominają to szok, jakiś utwór którego nie słyszałem z 15 lat. Super sprawa, polecam

Też czasami robię sobie takie "maratony", zwłaszcza w weekendy.

Uwielbiam Kabanosa, ale z SOAD mi się jakoś nie kojarzy. Wiadomo - z każdym jest inaczej. Cienka kiełbasa ma swój unikalny styl. Polecam :-).

Może źle napisałem, ten kawałek Buraki, dla mnie kojarzy się z SOAD. Nie wiem dla czego, jak pierwszy raz go usłyszałem, od razu w głowie System.

I just upvoted You! (Reply "STOP" to stop automatic upvotes)

O toxcity, moja ulubiona piosenka, niedawno wrzucałem u siebie

Tak wiem, i nawet na nią zagłosowałem.

"Znam" ten zespół, od czasu do czasu można natrafić na ich piosenki w AntyRadiu, zwłaszcza "Chop Suey" czy "Aerials". Bardzo fajny album, trzeba będzie nadrobić "zaległości" :)

Nie wiedziałem, że ich wokalistą jest Serj Tankian. Pamiętam, że jego piosenka "Cornucopia" była często puszczana w AntyRadiu w 2012 roku.

Sky Is Over to słyszałem w radiu, ale w Holandii. Tak on jest wokalistą SOAD mieli chłopaki trochę przerwę, każdy robił swój projekt, teraz znowu grają jako SOAD

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 64561.21
ETH 3418.15
USDT 1.00
SBD 2.57