You are viewing a single comment's thread from:

RE: Konkurs! 100% z wypłaty za ten post dla zwycięzcy.

in #polish5 years ago

Bardzo przyjemny konkursik!

Moje typy:

Najlepsze: nr 50, z kotami. To Twoje?

Jak zobaczyłam to zdjęcie, to od razu usłyszałam w głowie, jak jeden duży miauczy do drugiego: Stara, jak myśmy się w to wpakowali!

A w sobie poczułam: biere wszystkie!

Uwielbiam koty. Od liceum chcę mieć kota, przynajmniej jednego... i od zawsze było/jest jakieś "ale".
Jestem chyba jedynym człowiekiem na ziemi, który czeka na starość... bo obiecałam sobie, że wtedy będę mieć kota!

Najmniej mi się podoba zdjęcie 31. Chyba jako jedyne nie opowiada mi niczego, nic nie czuję patrząc na nie. Wszystkie pozostałe mają coś w sobie, każde z nich co innego: emocje, relacje, historię osobistą w tle czy zabawną sytuację, lub są po prostu niezłymi kadrami.

...a może jestem wkurzona na bitkojna, że przez niego SBD leży?

Sort:  

To moje koty kilkanaście lat temu, tak :)

Zastanawiałem się czy ktoś wybierze 31 jako, że jest trochę związane mimo wszystko z tym co tutaj robimy. Ja pamiętam, że to było dla mnie ciekawe znalezisko kiedy pojechaliśmy z partnerką do Krakowa kiedyś za czymś tam. Mało się wtedy interesowałem tym tematem, ale aż nie mogłem nie zrobić zdjęcia. To pamiętam :D

Dzięki za komentarz :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62659.86
ETH 2534.03
USDT 1.00
SBD 2.63