You are viewing a single comment's thread from:

RE: Życie za krypto? Możliwe, czy nie?

in #polish6 years ago

Trochę nie rozumiem. Masz krypto już za które będziesz żył, czy dopiero chcesz je nazbierać aby wydawać? Czy twój plan pozwala np na skorzystanie z bitomatu? Bo jeśli tak to znowu będziesz miał fiaty.

Ja w tym roku przyjąłem inny plan, że część zleceń wykonam dla branży związanej z krypto (np. test penetracyjny, konfiguracja serwerów itp itd) i przyjmę w zamian za to krypto - udało się. Mamy już ponad pół roku, a połowa zarobionych pieniędzy to właśnie w krypto - oczywiście wartość krypto w fiat spadła w tym roku ponieważ pierwsze zlecenia były gdy BTC był po 19k, potem po 16k, 14k, 12k, 10k, 9k itd. czyli w tym roku zamiast zarobić to straciłem (wartości w FIAT) ale tak to już bywa z eksperymentami. Może za rok okaże się, że to był dobry wybór :)

Sort:  

Staram się ludzi edukować. By zaczęli traktować krypto tak jak ja je rozumiem. I by spróbowali je wdrażać dla siebie.

Kiedyś (z 16 lat temu) namawiałem do bezprzewodowego Internetu - mówiono mi po co. Dziś jest to dla mnie argument za. Bo dla moich klientów chyba jestem osobą godną zaufania jeżeli chodzi o trendy w IT. Chcę pokazać własnym przykładem to co w BTC jest najlepszego.

A jeśli chodzi o Twoje doświadczenia - jakiego typu zlecenia wykonujesz? Może potrafię pomóc?

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 60704.04
ETH 2914.62
USDT 1.00
SBD 2.32