Sort:  

Cesarz rzymski Juliusz Cezar uważany jest za jednego z najpotężniejszych i najbardziej udanych liderów w historii świata. Jego życie i brutalna śmierć były szeroko obchodzone w literaturze i filmie.

Najpierw miała być to uwaga o gramatyce i stylu Twojego wpisu, a także o błędach rzeczowych (Cezar nie był cesarzem). Pomyślałam jednak, że zbyt dużo w tekście lapsusów, które są kalkami językowymi z angielskiego.
Tłumaczysz translatorem artykuł: http://www.notablebiographies.com/Br-Ca/Caesar-Julius.html a forma wpisu sugeruje, że jest on Twjego autorstwa. Flaguję ze względu na brak informacji o tym, że to przekład i brak zgody autora na dokonanie tłumaczenia.

Artykuł jest mojego autorstwa! Flagujesz nie znając innych moich blogów! Z mojej strony to chamstwo i prostactwo, że flagujesz posty mojego autorstwa! Chce przenieść tu swoje prace! Więc nie wymyślaj! I jak już piszesz komentarz to również nie popełniaj błędów w pisowni!

Bardzo mi miło, że odpowiedziałes na komentarz.
W takim razie skoncentruję się na błędach rzeczowych. Widzę, że masz ogromne doświadczenie w publikowaniu po angielsku, ale mylenie urzędu imperatora (Cezar) z tytułem cesarskim (późniejsi cesarze rzymscy) dyskwalifikuje ten post ze względu na zawartość merytoryczną.

Mam nadzieję, że pozostali czytelnicy sami ocenią Twą "szeroką działalność" blogerską jako Miguel, Laken oraz autora Encyclopedia of World Biography.

Z mojej strony to chamstwo i prostactwo, że flagujesz

Nie spodziewałam się takiej szczerości.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 57979.07
ETH 3124.67
USDT 1.00
SBD 2.36