You are viewing a single comment's thread from:

RE: Moje haftowane obrazy.

in #polish7 years ago

Jestem pod wrażeniem! One są świetne!
Jestem ciekaw, czy masz jakąś koncepcje w głowie zanim zaczniesz tworzyć tą sztukę, czy masz jakiś odnośnik na przykład obrazek i robisz to na ich podstawie?

Sort:  

Dziękuję :) Najczęściej inspiracją jest obrazek (oczywiście nie każdy, wiadomo). Często jakaś sytuacja życiowa lub wydarzenie kojarzy mi się na widok obrazka.
Dla przykładu, ten obraz z dziewczyną w jesiennym ogrodzie i czarno-białym psem jest dla mnie bardzo symboliczny. Otóż bardzo podobną suknię miałam podczas mojego greckiego ślubu (cywilnego) i bardzo podobny pies był naszym przyjacielem przez 15 lat (biało-czarny wspaniały seter) a jesienne kolory zawsze będą mi się kojarzyć z Polską :)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 65771.81
ETH 3174.77
USDT 1.00
SBD 2.61