Sort:  

Podziwiam! Widać, że włożyłaś w to dużo czasu i serca :)

Włożyłam, to prawda. Dzięki za miłe słowa :)

Piekne , pamietam jak moj babcia takie robila

Wow, Ewa :) jestem pod wrazeniem :) .... wiem jak mozolna to praca bo sama haftowalam :) :) krzyzykowalam :) .... bedac w ciazy :) spedzalam tak dlugie, zimowe wieczory :) ....wowcczas jeszcze nie bylo komputerow... teraz niestety nie mam czasu :) ale moze kiedys przyjdzie i na to czas :) .....chciaz :) pokochalam tak malowanie pastelami ze nie wiem czy nie zostane wierna tej metodzie wyrazania sztuki :) ... Ewo jeszcze raz gratulacje za tak piekne dziela :) .. Podziwiam takie pasje !!!!!! Podziwiam ludzi ktorzy potrafia sami cos zrobic :) .... Potrafia bo chca :) .... !!!!! BRAWO!

Potrafią bo chcą - właśnie o to chodzi :) Dziekuję za miłe słowa :)
Może napiszesz o Twoim malowaniu pastelami w #tematygodnia, dzisiaj jest sobota, do jutra do północy zdążysz ;)

WOW! Podziwiam bardzo! Na pewno potrzeba wytrwałości i cierpliwości do tego, a obrazy cudowne! Szczególnie ten największy, bajka!

Dziękuję Aniu :) Wytrwałość i cierpliwość w rezultacie dają spokój i satysfakcję (myślę że nie tylko przy haftowaniu) ;)

Jestem pod wrażeniem! One są świetne!
Jestem ciekaw, czy masz jakąś koncepcje w głowie zanim zaczniesz tworzyć tą sztukę, czy masz jakiś odnośnik na przykład obrazek i robisz to na ich podstawie?

Dziękuję :) Najczęściej inspiracją jest obrazek (oczywiście nie każdy, wiadomo). Często jakaś sytuacja życiowa lub wydarzenie kojarzy mi się na widok obrazka.
Dla przykładu, ten obraz z dziewczyną w jesiennym ogrodzie i czarno-białym psem jest dla mnie bardzo symboliczny. Otóż bardzo podobną suknię miałam podczas mojego greckiego ślubu (cywilnego) i bardzo podobny pies był naszym przyjacielem przez 15 lat (biało-czarny wspaniały seter) a jesienne kolory zawsze będą mi się kojarzyć z Polską :)

Świetne ręczno dzieła :)

Świetna sprawa, widać że dużo pracy w to Pani włożyła :)

Dzięki :) Mam na imię Ewa ;)
Pozdrawiam z Grecji :)

No kurde, super. Brakuje mi tylko jakiegoś mrocznego obrazu, coś żeby podpiąć pod Heavy metal.
Długo ci zajmuje zrobienie obrazu?

To zależy od rozmiaru i wolnego czasu.
Mroczne Heavy metalowe wolę malować, ale kto wie... może mnie najdzie na haftowany obraz ;)

No to czekam na taki obraz. Np Ozzyego w jakimś mrocznym kimacie

Kurcze, to jest wielkie wyzwanie...

Uda Ci się, wierzę w Ciebie.

Po takiej zachęcie muszę na poważnie nad tym wyzwaniem pomyśleć :)

Ten największy to wow, cenię taką sztukę. W rodzinie też jest spora część takich obrazów (dostałem np. w prezencie na swoją pierwszą komunię pamiątkę komunijną wyhaftowaną przez dziadka). Naprawdę podziwiam ludzi, którzy tworzą takie rzeczy.
Czekam na następne zdjęcia!

Dzięki :) No to masz cudowną i niepowtarzalną pamiątkę komunijną. Mam słabość do takich dzieł i pamiątek, na dokładkę haftował dziadek a nie babcia, to godne wielkiego podziwu i szacunku.

Jestem pod wrażeniem 😍

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 64182.86
ETH 3531.12
USDT 1.00
SBD 2.53