You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steem przetrwa, dlatego bo....

in #polish6 years ago

@fervi, ja myślę, że wszyscy zrozumieli Twoją intencję. Po prostu tak się złożyło, że temat tak jakby trochę "na czasie", a Twój post stał się takim punktem zaczepienia ;) Gdybyś wiedział, że Steem na 100% niebawem dokona żywota, to pewnie już dawno by Cię tu nie było. A tym czasem jesteś i działasz dość aktywnie.

Ja nie zrobiłem tu majątku niestety (a może stety) i dużych kwot też nie planuję "inwestować". Może dlatego też łatwiej jest mi po prostu pisać, niż komuś, kto ma wiele tokenów i może więcej stracić.
Mój wpis również nie może być traktowany jako pewnik, bo nikt nie wie, co się wydarzy, a fakty, o których wspomniałem pewnie na niewiele się zdadzą. BTC jednak dzisiaj rysuje ładną kreskę w górę przebijając pierwsze opory. Wiem, to kropla w morzu, ale jednak jakiś promyczek nadziei :)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 57135.10
ETH 2349.23
USDT 1.00
SBD 2.39