Hi London! Dzień 2

in #polish7 years ago (edited)

Dzień drugi. W środku moje zdjęcie razem z Johnny'm Depp.

qq.jpg

W tym dniu wybraliśmy się m.in. do Muzeum Historii Naturalnej.
Niestety nie wchodziliśmy głównym wejściem bo trwał remont więc musieliśmy wejść bocznym. Dlatego nie zobaczyłam odlewu szkieletu diplodoka który znajduje się w głównym holu. To Muzeum jest naprawdę ogromne. Żeby całe je zwiedzić trzeba by było poświęcić cały dzień. Ja niestety miałam tylko 3h.
Jest tam naprawdę wiele interesujących eksponatów. Znajduje się tam kilka działów:

  • Botanika
  • Entomologia
  • Mineralogia

cc.jpg

oo.jpg

  • Paleontologia

55.jpg

33.jpg

ff.jpg

ii.jpg

xx.jpg

  • Zoologia

11.jpg

aa.jpg

bb.jpg

pp.jpg

rr.jpg

Mogłam także przeżyć symulację trzęsienia ziemi.
Tutaj strój który zakładali ludzie po wybuchu wulkanu.

vv.jpg

Każdy na pewno chciałby spotkać jakąś gwiazdę. Dlatego super rozwiązaniem jest Galeria Figur Woskowych Madame Tussaud's. To naprawdę ciekawa rzecz nie pod względem zwiedzania ale pod względem realistycznego wykonania figur. Pokażę wam kilka zdjęć ze mną i sławami.

gg.jpg

dd.jpg

ee.jpg

kk.jpg

ll.jpg

A tutaj jest figura woskowa samej Madame Tussaud.

uu.jpg

W tym dniu było naprawdę mało zwiedzania. Ostatnim punktem tego dnia była przejażdżka London Eye. Mam lęk wysokości. Jak weszłam do kapsuły trochę się bałam, ale okazało się że jest to przyjemna "podróż" jedno okrążenie trwa 30min i ciekawe jest to że te koło nie zatrzymuje się więc w biegu trzeba wchodzić i wychodzić.

22.jpg

ss.jpg

44.jpg

nn.jpg

Wszystkie zdjęcia mojego autorstwa :) Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgodny autora zabronione.

Link do dnia pierwszego: https://steemit.com/polish/@veroni/hi-london-dzien-1

Link do dnia trzeciego: https://steemit.com/polish/@veroni/hi-london-dzien-3

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 57257.58
ETH 2345.36
USDT 1.00
SBD 2.40