You are viewing a single comment's thread from:

RE: Tak! Polacy mordowali Żydów!

in #polish6 years ago

Podczas wojny nawet żydzi mordowali żydów...

To zabawne że teraz siedząc bezpiecznie przed komputerem, będąc najedzonym, mając plany na dzień jutrzejszy i dalszą przyszłość, tak łatwo oceniamy tamtych ludzi, w tamtych pojebanych czasach...


@wolontariusz:
a co do Twojego postu, to zgodziłbym się z Tobą, jeśli miałbym jakąkolwiek rzetelną wiedzę o Jedwabnem, ale jej nie mam i nie wierzę że kiedykolwiek ją posiądę, temat już dawno stał się elementem walki politycznej/ideowej/narodowej (polskiej i żydowskiej) i prawda się raczej nie przebije.
Sam twój post jest skierowany przeciwko ludziom zaprzeczającym tej zbrodni, a nie w celu szukania prawdy, więc nic nim nie osiągniesz poza "ripostą".

Sort:  

Każda wojna to koszmar i zmienia ludzi w bestie.

Nie szukam w tym tekście prawdy ja ją znam i się jej nie boję, nie będę też za nią przepraszał bo to nie ja mordowałem a nie uznaję czegoś takiego jak zbiorowa odpowiedzialność pokoleniowa za czarne karty w historii Polski.

Tekst miał na celu pokazać, że nie wszystko jest czarno - białe i warto weryfikować spojrzenie na takie trudne tematy poszerzając perspektywę ich postrzegania.

Publikując ten tekst wiedziałem, że dostanę za niego po głowie ale spodziewałem się burzliwej dyskusji a nie cenzurowania go.

Tekst miał na celu pokazać, że nie wszystko jest czarno - białe i warto weryfikować spojrzenie na takie trudne tematy poszerzając perspektywę ich postrzegania.

Ja ten tekst odebrałem jako atak na ludzi, którzy wybielają polaków z czasów II WŚ, a nie jako tekst poszerzający "perspektywę postrzelania".
Zgadzam się z Tobą że wiedzę o prawdzie trzeba poszerzać, ale to tak jak w polityce - liczy się skuteczność, emocjonalny atak na ludzi po "drugiej stronie" jedynie powoduje okopanie się na swoich pozycjach...

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58306.22
ETH 2596.07
USDT 1.00
SBD 2.39