Sort:  

@veggie-sloth hehe, racja, doslownie i w przenosni ;-)
masz racje. rozejrze sie za tym :)

z polecenia @breadcentric dzielę się linkiem :) W sumie tanio dosyć i mają dostawę przez Amazona na całym terenie UE https://www.wholefoodsmarket.co.uk/

@veggie-sloth z tego co iwdze, naprawde fajny sklep, ale dostawa tylko na terenie londynu! a jesli to zrozumialam zle, to bynajmniej fresh nie dowoza poza londyn. probowales cos zamawiac stamtad ? :)

dzieki za link :)

patrzyłam, spójrz co mi wyskakuje :
image.png

nie wiem czemu to sie pojawia, bo wydaje mi sie ze jestem w glownej zakladce, w koncu makaron nie jest ' fresh' ...

jestes bardzo pomocny, dziekuje! :) wyszukiwarka wskazala leeds, bo to najblizsze wieksze miast o w poblizu miejscowosci, gdzie mieszkam. nie bywam tam czesto, ale moze kiedys wybiore sie tam w tym celu . od czasu do czasu kupuje tam owoce, bo maja dobre ceny i dobra jakos owocow na straganie .

dzieki! zrobiles mi chetke na health shopping :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 63017.22
ETH 2457.38
USDT 1.00
SBD 2.61