You are viewing a single comment's thread from:

RE: "Wild Wild Country", czyli o drodze donikąd

in #polish6 years ago

Hm... no to już dwa posty o tym serialu... Koniecznie musze zobaczyć, tym bardziej, że książki Osho zrobiły na mnie piorunujące wrażenie, a i sama postać wydaje się ciekawa niezmiernie :)

Sort:  

Bardzo wciągający serial. Lepszego chyba w tym roku nie widziałem.

Obejrzyj o Trumpie na Netflix i OJ Simpson na HBO :) No i najlepszy IKAR

Obejrzałem 20 minut "Ikara", ale nie wciągnął mnie. Może potem dokończę. WWC w każdym razie zainteresował mnie od 1 minuty. Nie tylko fabułą, ale również świetnymi ujęciami. Ale to kwestia gustu. Mi mało filmów podchodzi. Podobnie było z tym serialem o lekarzu-morfiniście w USA na początku XX wieku. Obejrzałem połowę pierwszego odcinka i kompletnie mnie nie wciągnęła fabuła.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 57979.07
ETH 3124.67
USDT 1.00
SBD 2.36