You are viewing a single comment's thread from:

RE: Jak zbieram zdjęcia do moich wpisów (nie tylko kulinarnych) - poradnik.

in #polish6 years ago (edited)

Nie wiem czemu, ale spodziewałem się Windowsa po grecku :D Widzę u Ciebie żyłkę archiwistki. Moj folder jest nieco bardziej zabałaganiony - jednak również mam katalogi z cyklami blogowymi, w nich podkatalogi ze zdjeciami i materiałami, dodatkowy folder na zdjęcia obrobione, a niestety muszę sporo w nich grzebać, bo mój telefon wybitny nie jest :)

Sort:  

Miałam win'a po grecku aż udało mi się zmienić język ;)
No cóż, porządek musi być, to ułatwia pracę i szybkie odnajdywanie np pary skarpetek w szufladzie :D

Zdjęcia obrabiam najczęściej jak dodaję je do folderu, czasami przed publikacją. Miałam jeszcze folder podpisane ale zrezygnowałam z tego na razie.
Mój telefon też nie jest wybitny, wierz mi, dlatego "układam" na lapku.

Pozdrawiam :)

Ależ jesteś zorganizowany! Już zazdroszczę;) U mnie wszystkie blogowe fotki na telefonie lub w mailu😬

Bez tego bym przepadł! :) Czasami z jednego gotowania jest 60 zdjęć! :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 64476.22
ETH 3153.91
USDT 1.00
SBD 2.54