17 odpowiedzi czyli poznajcie Leniwca

in #polish6 years ago (edited)

Hej, tu @veggie-sloth. Jest wśród nas super dziewczyna, @rozku się nazwała. Lubię, gdy pod moim wpisem pojawia się jej zdjęcie. Jej komentarze i uwagi, nie dosyć że zabawne, to jeszcze są ciekawe i mądre. Posty przepełnione poezją i kobiecą delikatnością… chociaż wódki też lubi się napić. Jak się domyślam, czasem również kurwą też rzuci…

U5dschFuhprRHYwMxvFqE8RDMVDaCEX_1680x8400.jpg

Jej pomysł na konkurs z odpowiadaniem na niedokończone zdania przypomniał mi nieco zabawy w podstawówce, takie szkolne pamiętniki z wpisami… Trochę infantylne, jednak gdy człowiek się głębiej zastanowi, to odpowiedzi na takie proste pytania często mówią więcej niż wywód na temat ontologicznego statusu desygnatów… (uspokajam, sam nie rozumiem co napisałem).

Odpowiadam zatem na 17 pytań konkursowych, może czegoś o Leniwcu się dowiecie...

1. Utwór mojego życia to…

Jeszcze go nie napisałem, chociaż bardzo się staram. Wspomniałem, że jestem kompozytorem? ;)

2. To, co zawsze muszę mieć w lodówce to...

Jaja i majonez. Masło i musztarda, której nigdy prawie nie używam. Ostatnio również olej lniany.

3. Podróżowanie to dla mnie...

To jedna z największych przyjemności życia. Bez względu czy jedzie się w Bieszczady, czy do Ugandy! Odebrać mi możliwość podróżowania to zabrać połowę mnie...

bot7.jpg

4. Film, z którego nigdy nie wyrosnę...

Cała seria o przygodach Wallace’a i Gromita!

5. Gdy mi smutno, to…

Uciekam gdzie pieprz rośnie, by smutków nie rozsiewać. Przechodzą, jak i radości. Lepiej dzielić się tymi drugimi :)

6. Książka, która zmieniła moje życie to...

Kosmiczny spust, Roberta Antona Wilsona. Dzięki Bob, jesteś wielki, choć nieżywy ;)

7. Mam ciarki, gdy...

Wychodzę po prysznicu z rozgrzanej łazienki do zimnego pokoju. Już wolę wannę...

8. Nie wyobrażam sobie wypoczynku/ urlopu bez…

Lubię ciągną zmianę. Najlepszy wypoczynek zatem taki, gdy codziennie za oknem pojawiają sie nowe widoki i krajobrazy. Każdego dnia są nowe przygody, poznaje się na moment nowych ludzi. Zmiana mnie rajcuje!

9. Mój dom marzeń to...

Taki czarodziejski, który zmienia swoją lokalizację, wielkość i położenie raz na dwa lata. By nie było nudno. Raz może być to Berlin, innym razem Nepal albo mała wioska w Szkocji. Tylko by się przeprowadzać nie trzeba było...

10. Przyjaciel, który przestaje być przyjacielem…

Nic nie jest stałego, przyjaźń również. Cieszmy się zatem, że pojawił się taki człowiek chociaż na chwilę na naszej ścieżce i miło wspominajmy wspólne chwile.

11. Mój szacunek wzbudza...

Strażak ratujący ludzi z ognia. Lekarz, który po 12 h pracy staje za stołem operacyjnym. Ludzie ratujący puszczę. Zakonnica w hospicjum. Coś w tę stronę...

12. Góry są dla mnie...

Miłym widokiem z daleka. Alpy ładnie z samolotu wyglądają… Mam respekt, ale trochę boję się wysokości.

13. Marzenie, które jeszcze przede mną, to...

Niestety nie żyję marzeniami. Żyję planem, który ciągle się zmienia i jest korygowany. A w planach bardzo, bardzo sporo spraw do zrobienia :)

14. Nic mnie ostatnio tak nie rozśmieszyło jak...

Leniwiec jest poważnym zwierzakiem i rzadko coś go bawi. Może poza słodkimi kotkami, Małą Brytania i Andy Kaufmanem.

15. Najprzyjemniejszy zapach to...

Chyba nie będę oryginalny. Najmilej mi pachnie las, świeżo skoszona trawa, kwiatki… taki ze mnie romantyk. Nie przepadam za zapachami perfum czy chemii domowej. Jednak już prażone przyprawy pachną bosko!

16. Chciałbym, aby ze świata zniknęły…

Głupota i nieodpowiedzialność. Krótkowzroczność i egoizm. Potem już wszystko będzie w porządku.

17. Mój najważniejszy dzień jak dotąd to...

Był taki jeden Dzień Dziecka, nad morzem. Dużo się działo, choć nic się nie działo. Reszta jest milczeniem...

A jakie byłyby Wasze odpowiedzi? Ruszcie klawiaturą...
https://steemit.com/pl-blog/@rozku/pl-blog-zaprasza-na-konkurs-nagrody-za-11-sbd

Zdjęcia własne i Pixabay.

Tym razem inaczej, cytując @rozku... Peace i luz @veggie-sloth


Sort:  

Wieeele punktów mi pasuje, ale Wallace i Gromit ustawili mi dzień :D
Ja mam jeszcze baranka Shaun, on się pojawił w Goleniu Owiec, a potem zrobili z nim całą serię - mistrzostwo świata!

Baranek też jest słodki! :) A pomyśleć, że cała kariera twórców zaczęła się od teledysku Levisów :)

Hmmm...Odnosnie punktu 16 wychodzi na to, ze mamy uczulenie na to samo. Podpisujemy sie czteroma rekami!

To już jest nas 6 rąk! :)

noo toś mnie pozamiatał Drogi Leniwcze
spadłam z krzesła.

i co ja teraz mam zrobić na tej podłodze?!
może udam, że szukam czegoś co mi się tu niby sturlało,
żeby ukradkiem wytrzeć wzruszone oczy..

dziękuję za te bardzo cenne dla mnie słowa..
dziękuję!! 😘

Udaj, że zaczynasz przygodę z jogą ;)

Congratulations @veggie-sloth! You have completed the following achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of posts published

Click on the badge to view your Board of Honor.
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Do you like SteemitBoard's project? Then Vote for its witness and get one more award!

Czy na jednym ze zdjęć to Leniwiec głaszcze Lwa?? Takie cuda w naturze się dzieją!? ;))

Zasłoniłem się jak najbardziej się dało :) A kotek był bardzo grzeczny i pokojowo nastawiony! Przyjaźń pomiędzy gatunkami :)

Pod prysznicem to nie ja ;)

haha (śmieję się jak zawsze, gdy czytam co napisałeś w komentarzu, to już jakiś mój nawyk jest)
Lwica też nie chciała swoje oblicza pokazać na Steemit!

A z tym facetem pod prysznicem to przyznam, że rozczarowałeś mnie.. ;))

To był lew! :)) nawet zaczynała mu już grzywa rosnąć :)

No widzisz... czyli nie tylko siebie rozczarowuje po wyjsciu spod prysznica ;))

hehe czyli LEW nie może mieć do Ciebie pretensji, że jego zdjęcie jest na Steemie, bo jest nierozpoznawalny i mylony z lwicą :))

Oczywiście! Każdy powinien mieć prawo do być anonimowym :)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63878.47
ETH 2625.83
USDT 1.00
SBD 2.79