You are viewing a single comment's thread from:

RE: O tym co się wydarzyło w trakcie wczorajszego spotkania "Startup Bez Tajemnic" oraz dlaczego musiałem wyjść w ramach protestu.

in #polish6 years ago

W sumie to ukazałeś że masz swój honor, ale mogłeś jakoś rzeczowo publicznie się do tego odnieść

Sort:  

i odniosłem, po tym jak ochłonąłem.

Ostatecznie w tym przypadku na szczęście nie wyszło to znowu tak najgorzej. Po szybkim pytaniu do publiczności, na sam koniec został zorganizowany panel dyskusyjny "pseudowaluty vs. kryptowaluty".

Po panu "traderze", występował kolejny prelegent, dr Srokosz. Gdy skończył, a gdy przygotowywał się kolejny prelegent, wziąłem mikrofon i zapytałem publiczność, czy chcieliby by mieć krótki "mini" ekstra wykładzić na temat tego jak rozpoznawać właśnie piramidy. Znaczna część publiczności odpowiedziała głośno "tak".

Co prawda ów "wykładzik" był w formie panelu, ale to może nawet lepiej. Było ciekawiej. Tam publicznie się odniosłem do tego co chciałem :)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 64854.61
ETH 3478.75
USDT 1.00
SBD 2.52