You are viewing a single comment's thread from:

RE: Przepis na bloga – czyli jak zmotywować się do pisania nowych postów

in #polish7 years ago

Witam!
Zaciekawił mnie temat, wszak o blogowaniu, a ja już swoich mam trochę na koncie. ;)
Niestety u mnie jest ten problem, że moja wena i ja jesteśmy trochę jak stare, dobre małżeństwo. Często się kłócimy, nie ma już tych ,,motylków'' co kiedyś, o czym zresztą sama wspomniałaś, a jak już człowiek myśli sobie:

To będzie to! To dzisiaj!

Wena znowu ma focha z nieznanego mi powodu i kończy się na napisaniu kilku(nastu) rozdziałów, mimo że zarówno mam pomysł, jak i jeszcze do niedawna naprawdę chciałem o tym pisać. >_>
Z moich obserwacji wynika, że chyba zwyczajnie za dużo rzeczy odwraca moją uwagę i zamiast skupić się na konkretnej opowieści, robię sobie przerwy, albo zajmę się czymś innym ,,na moment'' i... Wiadomo co. :)
No nic! Nie poddaję się. Po półrocznej przerwie wróciłem i trochę zmieniłem taktykę, aby Wena wreszcie ze mną współpracowała.

Co do zabawy na końcu artykułu... Nudny temat ode mnie:

  • ,,Niebezpieczne Orby''
Sort:  

W takim razie naprawdę szczerze polecam Ci metodę 10 minut. W moim wypadku jest tak, ze na oparach weny jestem w stanie napisać maksymalnie jedno opowiadanie. Kiedy piszę coś dłuższego, zawsze nastawiam się raczej właśnie na to, żeby po prostu niezależnie od wszystkiego pisać regularnie.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 68363.69
ETH 2642.16
USDT 1.00
SBD 2.69