Sort:  

Czytając na chwile przeniosłam się do Urfy
„Taka kraina mlekiem i miodem płynąca” jakby czas zatrzymał się dla tych ludzi, nie ma pośpiechu i codziennej gonitwy za własnym cieniem. Masz czas by usiąść i delektować się smakiem herbaty przeglądając strony gazet i zamienić standardowe cześć jak się dzisiaj masz? Może i czas tam wolniej płynie? Kto wie? Każdy jest dla siebie miły i życzliwy. Nie ma pretensjonalnych odpowiedzi z wykrzyknikiem.

Naprawde byłam tam przez chwilę...
Xx

Rzeczywiście, atmosfera jest wyjątkowa. Co prawda nie jest to kraina miodem i mlekiem płynąca ale dla kogoś ściśniętego w imadle skarbówki, zusu, gdy na każdym kroku człowiek jest wyciskany z kasy niczym glizda z flaków, to rzeczywiście pobyt w takim środowisku jest miodem na serce. Sercoterapia.

A byłeś w tej jaskini, w której Abraham się rzekomo narodził? Nie pamiętam do końca gdzie była, gdzieś obok tego parku.

A sama Urfa - śliczna, kolorowa, żywa. Potężny bazar w mieście. Kurdyjska gościnność. W tym parku spędziłem dużo czasu, drzemałem w cieniu odpoczywając od gorąca. Dzięki za przypomnienie tego miejsca :)

Stałem w kolejce do wejścia ale zrezygnowałem w tym tłumie. Jestem raczej miłośnikiem atmosfery niż historii więc specjalnie nie żałowałem.
Tak, Urfa jest super superaśna.

jak ten tekst ładnie, nienachalnie i wiarygodnie walczy ze stereotypami.
aż milo przeczytać!
(o popatrzeniu nie wspominając)

ostatnie zdjęcie - moje ulubione

Stereotypy są zgubą ludzkości. To one je wykańczają.

Congratulations @trampmad! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You got more than 300 replies. Your next target is to reach 400 replies.

Click here to view your Board of Honor
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

You can upvote this notification to help all Steemit users. Learn why here!

Kolejny wciągający kawałek historii❤

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 63491.17
ETH 2618.75
USDT 1.00
SBD 2.79