Sort:  

No niestety, nie czuję się przekonany :(

A kto powiedział, że musisz być przekonany? To nie lekcja katechezy, gdybyśmy wszyscy mieli identyczne zdanie na jakiś temat, rozmowa nie miałaby sensu. Powinniśmy mieć różne zdania, czasy PZPR mamy na szczęście za sobą. Ja przedstawiam swoje argumenty bo takie jest moja percepcja rzeczywistości, każdy ma swoją i powinniśmy to szanować. Jak to się mówi - bądź sobą.

Są osoby które lubią podróżować, zmieniać otoczenie i poznawać nowych ludzi, a są tacy co wolą swoje zacisze i kilku dobrych znanych id lat kumpli. To są typy osobowości. Żaden z nich nie jest ani gorszy ani lepszy.

EDIT aha co do filmików to nie, nie oglądałem :p

Nie krytykuje takich osób, chcę powiedzieć, że jak w przypadku SBB (szukaj, burz, buduj) takie charaktery wprowadzają zmiany w społeczeństwie. Ktoś woli ciszę i spokój, oczywiście szanujemy takie wybory. Ja piszę o samym umyśle, w jaki sposób funkcjonuje. Nie chodzi o samą turystkę jak się wyraziłem, ale realizację moich celów. Mogę dostać dobrą pracę, w czystym miejscu, z samochodem służbowym itp. czyli zmienić standard, w zamian za porzucenie czegoś pewnego ale mało atrakcyjnego.

nervi, a film obejrzał? Mógłbyś może najpierw to zrobić a głosować później :)

Ten film widziałem ;)

Nie traktuj mojej uwagi poważnie, to był odruch.

Ale zaliczanko to Ty szanuj!
Pozdrawiam i odpalam pierwszy filmik, jeszcze za wcześnie by deklarować przyswojenie treści.

Congratulations @trampmad! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You made more than 600 upvotes. Your next target is to reach 700 upvotes.

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do not miss the last post from @steemitboard:

New japanese speaking community Steem Meetup badge

You can upvote this notification to help all Steem users. Learn how here!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63022.98
ETH 2580.28
USDT 1.00
SBD 2.72