You are viewing a single comment's thread from:

RE: Analiza Techniczna #26

in #polish5 years ago

Ho ho, kogo ja widzę... czy powrót @uzamkniete to zwiastun nadchodzącego byka na rynku krypto? :)

Polski sektor energetyczny jest bardzo archaiczny, a ostatnia próba wymuszenia cen energii przez rząd tym bardziej nie zachęca do inwestowania w ten segment. Z resztą stopa zwrotu na poziomie 14% to bardzo skromnie w porównaniu do tego co działo się na rynku krypto.

Moim celem jest zbudowanie portfolio, które zapewni mi minimum 5000% zysku i już teraz widzę kilka projektów, które mają taki potencjał. Być może już rok 2020 zaskoczy nas tak dynamicznym wzrostem - jeśli kolejny bullrun pokaże rogi.

Sort:  

5000%? Aż drinkiem się oplulem. Mam nadzieję, że masz lepsze typy niż ripple rok temu ;)
Napisałem powyżej, że nie są to zwroty jak na krypto w 2017,ale jeśli w tym roku BTC (tak wiem, że btc to nie całe krypto) będzie miał wynik lepszy niż mój portfel to gole brode :P

Bitcoin ma Lightning Network i może są szanse na Mimble Wimble w jakimś czasie :P

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.12
JST 0.027
BTC 62033.06
ETH 3004.78
USDT 1.00
SBD 2.48