Czarny piątek czyli szaleństwo obniżek, ale czy na pewno? Szybkie przemyślenie na temat zakupu aparatu

in #polish6 years ago (edited)

Od pewnego czasu rozmyślam o zakupie apartu fotograficznego. Mam już pewny typ, ale dużo znajomych polecało mi poczekać na Black Friday "wtedy kupisz taniej". Mój wybór padł na sklepy internetowe.

No i czekam i szukam...

O to wyniki moich poszukiwań:

Strona na której już dziś mogę kupić, cena dla rezydenta wysp kanaryjskich 346,95 euro (4,28x346,95=1484,94zł), cena dla innych miejsc 386,95 euro. (4,28x386,95= 1656,14zł)-kurs euro z 09.11.18 Oferta bez Black Friday.

Czarny piatek 2.PNG
Chyba trzeba kupić tutaj;-)

A teraz oferta na Black Friday wyjątkowa cena 449$: (3,77x449=1692,73zł) Po kursie z dnia 09.11.18

Czarny piatek 1.PNG

Oczywiście, zdaję sobie sprawę, że na pewno uda się coś kupić taniej, ale należy pamiętać, że Black Friday nie zawsze jest okazją do zakupów. Czasami jest okazją do podwyżek cen ;-). Więc kupujcie rozsądnie i weryfikujcie zawsze w kilku miejscach. Nie dajcie się naciągać na chwyty reklamowe. Jak widać po przeliczeniu na złotówki i bez okresu promocji, można śmiało kupować już dziś.

Udanych zakupów.

A jakie są Wasze doświadczenia z Czarnym Piątkiem?

Tomii z liczi.png

Sort:  

Pracowałem w dużym sklepie i zmieniałem tam cenówki - największe podwyżki były organizowane przed obniżkami :)

No właśnie, więc mamy najważniejszą informację, dzięki Tobie potwierdzoną z zaplecza ;-).

Niestety niektórzy ludzie (w tym ja) są strasznie przyciągani przez różnokolorowe ceny oznaczające promocje... czerwone karteczki i takie tam ;)

Wiesz, ja też się czasami dam namówić na jakieś promocje, ale przy większych zakupach, warto poświęcić trochę czasu nad zastanowieniem się, czy to na pewno dobra okazja.

Okazja do masowych promocji jest okazją na dobry zarobek przez sklep. Czasem naprawdę są sklepy, gdzie widać, że jest promocja bo masz np. 2 rzeczy w cenie 1. Jednak trzeba już dużo wcześniej kontrolować ceny, żeby nie dać się oszukać. Dobrze, że masz to wszystko pod kontrolą😉

Warto czasami zweryfikować mega okazje ;-). Teraz przynajmniej wiem gdzie kupować.

Witaj, jestem botem patrolującym #pl-artykuly.
Twój post nie spełnia podstawowej reguły #pl-artykuly dotyczącej długości wpisu.
Wyedytuj go dopisując więcej treści lub usuń tag - dziękujemy!

Więcej o regulaminie możesz przeczytać w podanym linku.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60793.36
ETH 2909.65
USDT 1.00
SBD 3.64