Sort:  

2000 lisków, na teraz to ładna kasa by była.

Dlatego teraz płaczę po nocach :C Nigdy więcej nie sprzedam już krypto zanim nie zarobie co najmniej 1000% na niej

To możesz nigdy nie zarobić ;)
Dam Ci dobrą radę, nie rozpatruj wstecz. Ja o Bitcoinie słyszałem jak był po 100 PLN a kupiłem za 5000 i co ? I nic. Bo nie interesuje mnie jego cena przed 2021 rokiem.
Na kryptowaluty musisz mieć plan. I planu musisz się trzymać.
Ja Lisk kupowałem po 25 zł mam ich zaledwie 33.4 sztuki z czego 3.4 sztuki wystawiłem na sprzedaż jeśli cena dojdzie do 200 PLN. Resztę trzymam i będę odpowiednio reagował na cenę.
Plan musi być delikatnie elastyczny. Te 3.4 sztuki sprzedam nawet za 170 PLN jeśli cena będzie oscylować w tych okolicach dłuższy czas (2-3 miesiące) i będę odkupywał na spadkach.
Tak samo z Game Credit. Tych mam 334 sztuki kupione po średniej cenie 9 PLN i czekam na 30 PLN.
Jeśli jesteś początkujący na rynku kryptowalut to przeczytaj mój stary post, jest tam parę wskazówek które mogą Ci się przydać.

https://steemit.com/polish/@mokambo/dziwne-informacje

Jutro przeczytam :) Teraz już się nauczyłem tego że trzeba do tego podejść inaczej. Człowiek uczy się na błędach, teraz już jestem nastawiony jedynie na zysk nie na straty, robię rozpoznanie zanim w coś wejdę no i trzymam dłużej niż miesiąc ;D

też słyszalem już o bitcoinie jak był po 5zł a nie wbiłem, szkoda było kasy :D życie. Nie każdy na farcie zostanie milionerem :D

Znam ten ból, kiedyś też posprzedawałem monety za grosze.

Ja również ale człowiek uczy się na błędach :D teraz już tych błędów nie popełnię co kiedyś popełniałem :D bo jeżeli kiedyś bym ich nie sprzedał to teraz już by mnie tu nie było bo bym już pewnie leżał gdzieś na karibach :D

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 66649.04
ETH 3352.77
USDT 1.00
SBD 2.70