Sort:  

@thermomania a więc muszę spróbować któregoś razu. muszę przyznać, że podobają mi się bardzo Twoje przepisy! wczoraj zaglądnęłam do Ciebie i poczytałam sekcję ' o mnie' widzę, że mamy dużo wspólnego -też kiedyś byłam totalnie nie zainteresowana gotowaniem i zycie zmusiło mnie do nauki, a stwierdziłam, że lepiej jeść coś pysznego i zdrowego aniżeli cokolwiek , i tak zaczęłam eksperymentować ;-) bardzo mnie urzekłaś powiem Ci, swoją historią. aż muszę powiedzieć,że milo Cię poznać ! będę zdecydowanie częściej do Ciebie zaglądać :) powodzenia w prowadzeniu tych wszytkich blogów! że też dajesz radę to wszystko ogarniać ;-)

O dziękuję Ci bardzo, miło mi niezwykle. Mi także miło Ciebie poznać. :) Zaglądaj, zapraszam. :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 62884.65
ETH 2444.83
USDT 1.00
SBD 2.61