You are viewing a single comment's thread from:

RE: UWAŻAJCIE W NOCY I NIE TYLKO !! - MOJA HISTORIA #2

in #polish6 years ago

Ja wracałem pieszo godzinkę w nocy przez cały Poznań, bo nie chciało mi się czekać na tramwaj i przyznam szczerze, że spotkałem na ulicy mniej niż 10 osób, co było bardzo dziwne, ale zawsze jakiś niepokój wewnętrzny jest, a przecież jestem chłopakiem.
A co do twojej sytuacji, to smutne, ale zapytam w takim razie? Czemu nie poszłaś na policję? Oprócz utraty zdrowia, to możesz też żądać odszkodowania za telefon. Może kamer nigdzie nie było, teraz tej osoby nie znajdą, ale załóżmy, że jest to gwałciciel i zaatakuje kogoś po raz drugi, złapią tę osobę - wtedy dochodzi dodatkowy zarzut od ciebie.

Sort:  

Zawsze wracając o zmierzchu czuje się jednak jakiś dreszczyk emocji.

Dlaczego nie poszłam na policję, nie czekałam, aż ten ktoś się uspokoi?

Nie mam pewności czy to był gwałciciel. Nie wiem co miał w głowie. Wiem, że był pod wpływem alkoholu. Może mu coś odbiło i po prostu tak zrobił. Ludzie robią różne rzeczy po alkoholu. Natomiast byłam w takim szoku, ze nie miałam takich myśli w głowie "Poczekam i zobaczę co dalej". Po prostu uciekłam jak najdalej i jak najszybciej.

Teraz mogę sobie gdybać. Napisałam, aby uważać na "pijaków, gwałcicieli, ludzi, którzy powinni się leczyć", ponieważ nie wiem z kim miałam do czynienia. Podejrzewam, że była to po prostu osoba pijana. Teraz mogę tylko gdybać.

Natomiast przestroga dla wszystkich, o wszystkich wyżej wymienionych. Nie wiemy kto się nam przytrafi. Oby się nam takie coś jednak nie przytrafiało.

Pozdrawiam :)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 63342.86
ETH 2731.01
USDT 1.00
SBD 2.64