You are viewing a single comment's thread from:

RE: UWAŻAJCIE W NOCY I NIE TYLKO !! - MOJA HISTORIA #2

in #polish6 years ago

Zawsze wracając o zmierzchu czuje się jednak jakiś dreszczyk emocji.

Dlaczego nie poszłam na policję, nie czekałam, aż ten ktoś się uspokoi?

Nie mam pewności czy to był gwałciciel. Nie wiem co miał w głowie. Wiem, że był pod wpływem alkoholu. Może mu coś odbiło i po prostu tak zrobił. Ludzie robią różne rzeczy po alkoholu. Natomiast byłam w takim szoku, ze nie miałam takich myśli w głowie "Poczekam i zobaczę co dalej". Po prostu uciekłam jak najdalej i jak najszybciej.

Teraz mogę sobie gdybać. Napisałam, aby uważać na "pijaków, gwałcicieli, ludzi, którzy powinni się leczyć", ponieważ nie wiem z kim miałam do czynienia. Podejrzewam, że była to po prostu osoba pijana. Teraz mogę tylko gdybać.

Natomiast przestroga dla wszystkich, o wszystkich wyżej wymienionych. Nie wiemy kto się nam przytrafi. Oby się nam takie coś jednak nie przytrafiało.

Pozdrawiam :)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.032
BTC 63683.34
ETH 2754.57
USDT 1.00
SBD 2.64