You are viewing a single comment's thread from:

RE: "Laptop z biedronki" - najtansza opcja w świecie Notebooków (Kiano SlimNote 14.2)

in #polish6 years ago (edited)

Zastanawiałem się właśnie nad nim, aby używać tylko do giełd. Mógłbyś opisać jak np. ładują się giełdy live? Nic się nie tnie?
Przeczytałem też w necie, że ma on 2 gb ramu, a nie 4?

Sort:  

2GB RAMu ma starsza wersja, 14.1. Niestety większość vendorów omyłkowo listuje je jako 14.2, z czym zetknąłem się próbując go kupić. Sklepy MediaMarkt oraz Saturn powinny być wyposażone w 4-gigową wersję.

Giełdy live ładują się bez większego problemu, ale jeśli masz jakieś konkretne strony, podeślij a ja je zaraz sprawdzę i powiem jak się na nich sprawuje.

Właśnie wszędzie jest napisane, że 2gb ramu, a widziałem go w biedronce za 600 zł, więc jeszcze bardziej opłacalne. Ale w sumie jak to działa dobrze to nie ma różnicy ile piszą. :D
Giełdy typu bitbay, abucoins, beatcoins.

Jako osoba z dostępem do BIOSu mogę potwierdzić z całą pewnością, ma 4 GB DDR3! Może to dodane 2 kości RAMu od Mediamarkt, nie wiem, ale Google też listowało 4GB kiedy googlowałem tego laptopa.

Nie ma żadnego problemu z tymi giełdami, i to na Win10, podejrzewam, że na Linuxie śmiga aż miło. Do tego procka można Turbo boostować do 1.92, ale wiąże się to z reinstalowaniem BIOSa bo ten wbudowany nie ma w ogóle żadnej opcji customizacji. Jak ktoś nie jest IT savy to raczej odradzam.

Boostować go raczej nie będę, bo potrzebuję tylko do giełdy - bezpieczeństewo i te sprawy xD.
Ten w Mediamarkt faktycznie ma napisane 4gb ramu, ale kosztuje 800 zł, a inne w necie po 600-700. Może są dwie wersje i zależnie od ramu cena.

Bardzo możliwe - na Black Friday złapałem go za 699, ale podejrzewałem, że to zwykły przekręt w stylu promocja której tak naprawdę nie ma. Mimo to myślę, że 4GB to minimum nawet do przeglądania wymagających stron dziś.

No niby jednak taniej o te 100 zł :D.

Znalazłem na ich stronie. Są dwie wersje. 14.2 oraz 14.2+. Pierwsza z 2 gb ramu, druga z 4gb ramu. Analogicznie z wersja 14.1 i 14.1+.

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.12
JST 0.031
BTC 67928.13
ETH 3777.58
USDT 1.00
SBD 3.75