You are viewing a single comment's thread from:

RE: Zbiórki charytatywne celebrytów - apogeum hipokryzji. (Całe SBD z artykułu na prawdziwy szczytny cel).

in #polish6 years ago

Wiesz... Reprezentować kraj można we wszystkim teoretycznie.
Jak nakleję sobie naklejkę "Polska" na samochód, to też będę reprezentował kraj i zobaczy to potencjalnie nawet więcej osób niż wyścigi żużlowe. :D

Tak jak mówiłem - każdy ma swoje pieniądze i niech sobie wydaje na co chce, ale wykorzystywanie tego jest według mnie złe, bo po pierwsze ja takiej zbiórki nie ogłoszę, gdyż trzeba mieć jakieś poczucie wstydu w sobie, a poza tym przynajmniej na razie nie potrzebuję... a po drugie moja zbiórka nie byłaby tak nagłośniona i na pewno nie dostałbym tylu pieniędzy.
W tym sensie miałem na myśli równe prawa. Mogłem bardziej powiedzieć o równo traktowaniu, wtedy byłoby to lepiej widoczne. :D

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 61025.71
ETH 2726.09
USDT 1.00
SBD 2.45