Cardistry - magia manipulacji [Tematy Tygodnia #19]

in #polish6 years ago


Dzień dobry!

Długo zastanawiałem się jaki temat w Tematach Tygodnia wybrać (wiem, że można kilka).

Dzisiaj będzie krótko, gdyż zdecydowałem się pokazać i opisać mój autorski ruch w cardistry.
O samej sztuce manipulacji kartami pisałem już sporo, więc jeśli ktoś jeszcze mnie nie zna, to można przeczytać  tu, tu, tu, tu, tu, tu oraz tu.


https://www.instagram.com/p/BZa9MniHkJz/?taken-by=magicsohard

Nazwa - Shakecut
Karty - Y V2 - jakżeby inaczej.
Niestety filmiki z Instagrama nie wstawiają się jak te z YouTube - musicie wybaczyć.


Ruch powstał w zasadzie z przypadku, tak jak większość w "machaniu kartami", jako manipulacja innego (widocznego poniżej) zaobserwowanego na kanale Efektownego Tasowania Kart - polecam serdecznie, gdyby ktoś chciał zacząć swoją przygodę.


Mimo, że wymyśliłem już kilka swoich cutów, ten przypadł mi najbardziej do gustu, więc jedynie go nagrałem.

To jest piękne, że wystarczy poznać podstawy tasowania, porozciągać sporo dłonie oraz palce i w sumie możemy próbować czegoś swojego, z jakiejś chęci zmienienia danej sekwencji pod siebie.


Tak jak pisałem - dzisiaj krótko i na temat.
Postanowiłem stworzyć tag #pl-karty, gdzie będę pisał ewentualne artykuły z tym związane.
Dziękuję za przeczytanie i zachęcam do dyskusji.
Polecam również mojego Instagrama, gdzie raz na ruski rok coś wrzucę.
Muszę kiedyś stworzyć poradnik, jak zacząć przygodę z cardistry, ale może już teraz ktoś się zainteresuje. :D

Sort:  

Gdy już się opanuje perfekcyjnie, pozna zasadę to wiele rzeczy wygląda banalnie. Jednak tylko wtedy, gdy wszystko wykona się dokładnie.
Jeśli się nie pozna detali, zrozumie logikę działań, to powtórzenie i samotne opanowanie jest bardzo trudne.

To który w końcu Temat?

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 60684.92
ETH 2911.45
USDT 1.00
SBD 2.30