You are viewing a single comment's thread from:

RE: KSIĄŻKA TYGODNIA #14 "Bogaty ojciec, biedny ojciec" Robert Toru Kiyosaki, Sharon L. Lechter

in #polish6 years ago

moja przygoda z "Bogatym Ojcem" rozpoczęła się jakieś 6 lat temu, a pierwszą książką którą przeczytałam było "Dlaczego chcemy żebyś był bogaty", w dodatku z Trumpem, którego wtedy bardzo podziwiałam. przeczytałam kilka książek autorstwa Kiyosakiego i poza tym, że uważam że w każdej się powtarza i jak sam twierdzi - "zawsze pisze o tym samym" - to ogólnie moja opinia na ten temat byłaby negatywna.. niestety większość rzeczy o których on pisze jest niemożliwa do wykonania dla zwykłych cywilów. książki są bardzo pouczające i ciekawe (zagadka kim jest ten cały Bogaty Ojciec), ale uważam że lepiej traktować ją jak fikcję :)

Sort:  

"Dlaczego chcemy żebyś był bogaty" nie znam, a jeśli współautorem jest Trump to z ciekawości się zapoznam :)

W jego książkach dojście do bogactwa wygląda znacznie prościej niż w rzeczywistości. Okazuje się, że w prawdziwym życiu jest znacznie więcej elementów ograniczających niż to widzi Kiyosaki.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63841.10
ETH 3299.71
USDT 1.00
SBD 3.92