You are viewing a single comment's thread from:

RE: Są przeciwnicy wycieczek do Zoo. Dlaczego?

in #polish6 years ago

osobiście jestem przeciwna zoo. zwierzęta nie powinny być rozrywką ani atrakcją dla ludzi. preferuję rezerwaty - gdzie faktycznie starannie dba się o zagrożone zwierzęta i pozwala im się na ich naturalną swobodę (w miarę możliwości). w zoo nie zawsze pracują ludzie do tego powołani. widownia nie pomaga zwierzakom, warunki też często są dla nich nieprzyjemne, zapewne wiele z nich wolałoby zginąć, niż prowadzić takie życie. bajka "Madagaskar" jest jedną z najbardziej zakłamanych produkcji w historii kina, według mnie uczy dzieci niewłaściwych zachowań. żaden lew NIE CHCIAŁBY być "podziwiany" w zoo. ostatnio widziałam zabawny obrazek w internecie, zahaczający o temat: futurism-cartoons-luke-kingma-lou-patrick-mackay-53-5b065ba3de855__700.jpg

Sort:  

Ciekawa ilustracja no i oczywiście komentarz też. Ja też myślę, że zwierzęta to żywe istoty i nie powinny być rozrywką i źródłem zarobku, jednak gdzieś tu inni też mieli racje, że w takich miejscach zapewnia się tym zwierzętom opiekę. Ja mimo wszystko nadal jestem gdzieś po środku i ani nie jestem przeciwna ani za. Dzięki za komentarz.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 54461.78
ETH 2294.45
USDT 1.00
SBD 2.28