Problem z dtube dlive format pliku

in #polish6 years ago

Siemanko przepraszam, że piszę o tym tutaj ale nie mogę nigdzie znaleźć pomocy, próbowałem na discord ale nikt nie byl w stanie mi pomóc.

Problem polega na tym, że wczoraj próbowałem wrzucić swoje pierwsze video na dtube i niestety po załadowaniu video na serwer, na moim kanale widać jedynie miniaturę, jakbym nie załadował video.

Chciałbym się dowiedzieć w jakim formacie wrzucacie na dtube i czy ktoś wie czym spowodowane jest to, że mimo długiego uploadowania video na moim kanale jest jedynie miniaturka?

Tutaj wrzucam ss błędów z chrome i firefoxa, może komuś się przyda taki temat jeśli ma aktualnie też taki problem.
Proszę o pomoc

unknown-1.png

unknown.png

Sort:  

Witaj, spróbuj na innej przeglądarce, ja też miałem problemy na chrome :D

Probowalem juz na firefox i chrome. Dzis sprawdze chyba zdrugiego laptopa. W jakim formacie wrzucasz ?

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 63510.75
ETH 3065.54
USDT 1.00
SBD 3.82