You are viewing a single comment's thread from:

RE: VLOG #35 - Czego NIE WARTO Publikować Na Steemit

in #polish6 years ago

Szczerze to nie mam pojęcia, jak dostać głos od D.Tube... To są tylko przypuszczenia, ale mogę ciebie zapewnić, że nie mam żadnych znajomości. :smile: Powiem ci szczerze, że też jakoś wole D.Tube i według mnie Dlive jest bardziej do streamowania. Z Youtuba nikogo nie przyprowadziłem, bo ogólnie to miałem kanał, który miał 4k subskrypcji, ale nikogo z swoich widzów nie informowałem, że przechodzę tutaj na Steemit, D.Tube itp. Także zaczynałem od zera, jak zapewne ty. Myślę, że powinnaś spróbować swoich sił, bo nagrywanie to nie jest nic trudnego jedynie, co może okazać się problemem to pierwsze starcie sam na sam z kamerką, ale to kwestia czasu i po pierwszym miesiącu ci to przejdzie, jak będziesz regularnie nagrywać. Przechodząc znów do kwestii głosu to myślę, że montaż, treść, jakość oraz sposób wymowy mają wpływ na ten głos, ale ogólnie to jest tajemnica. Uważam jednak, że im więcej osób na D.tube, Dlive tym lepiej ;) Także czekam na pierwszy filmik! :)

Sort:  

Dzięki za odpowiedz. Właśnie kontaktu z kamera się boje, ale zobaczymy powinnam dać radę. 4K subskrybentów na YouTube to i tak sporo wiec doświadczenie masz. Na Steemit fajne jest to ze można być sobą i nie trzeba niczego robić na sile wiec po prostu zobaczymy jak będzie :) oby Ci więcej takich głosów od dtube wpadało!

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 61472.96
ETH 2381.86
USDT 1.00
SBD 2.56