VLOG #35 - Czego NIE WARTO Publikować Na Steemit

in #polish6 years ago


Cześć! W dzisiejszym materiale chciałbym przedstawić w kilku podpunktach, czego NIE WARTO publikować na steemit. Jest to zmora początkujących ponieważ nie wiedzą, co mają zamieszczać, ale myślę, że z tym materiałem pomogę w jakimś stopniu zniwelować tą myśl i ograniczę podejmowanie przez początkujących złych decyzji. Zapraszam do oglądania na @dtube

★Kontakt★:
[email protected]

Muzyka:
enjoy ur coffee by a u x
Music provided by Free Music for Vlogs youtu.be/ox0So3zx-bs


▶️ DTube
▶️ IPFS
Sort:  

Chwytliwy tytuł. Przeczytałem: (Dla)czego NIE WARTO Publikować Na Steemit.

XD Nawet tak nie myślałem, że można na to wpaść :D

W sumie nie dziwię się tobie, że nagrywasz na DTube, jak jednym filmikiem kasujesz ok. 60 $ (25% na kuratorstwo), czyli 200 zł za film. Jeden film dziennie - 6 000 zł / miesięcznie.

90% wydaje na sprzęt, ale cieszę się, że coś z tego mam ;)

Szkoda ze nie piszesz. Czasami człowiekowi trudniej zapoznać się z video niż że słowem pisanym. Mimo wszystko dzięki za info, jestem nowy przyda się.

Myślałem, że idę z duchem czasu i że lepiej oglądać filmy aniżeli czytać :smile:

Ja wole ogladac filmik niz czytac. Wiec wszystko od gustow zalezy

Trochę przerywa. Nie wiem czy w ogóle czy tylko u mnie.

Możliwe, że masz słabe łącze, co jest częstą przyczyną tego, że przerywa. U mnie jest w porządku :)

Niewykluczone. Ale wysłuchałam w kawałkach - mądrze prawisz :)

Dziękuje. ;) Doceniam!

A co sądzisz o cytowaniu informacji gdy zostaje podane źródło z jakiego pochodzi?

Osobiście tworzę oryginalny content (vlogi, video, etc.) ale również dodaję aktualności dotyczące sportu wokół którego się obracam (często w jęz. angielskim) aby zaciekawić mało jeszcze popularną dyscypliną jaką jest indoor skydiving innych użytkowników steemit.

Według mnie nie jest to nic złego, ale warto też coś dodać od siebie. Raczej nie będziesz cytował całego artykułu? :)

Dzięki za rozwianie wątpliwości :)
Te artykuły to zazwyczaj 2, 3 zdania. Właściwą treścią w nich na ogół jest video, którego news dotyczy.
Pozdrawiam i powodzenia!

Spoczko vlog. Podoba mi się o wiele bardziej taka wersja, bo od razu przeszedłeś do rzeczy. Nawet niepotrzebnie tłumaczysz się z oświelenia - po prostu inaczej niż zwykle i fajnie, jakaś odmiana czasem jest ok.

Przy okazji dzięki za inspirację do kolejnego postu"Mniej błędów, więcej głosów", bo jak mówiłeś o plagiatach, to przypomniało mi się parę sytuacji, w których użytkownicy przekazywali sobie informacje na ten temat, a były one nieprawdziwe. :)

Nie ma problemu. Dzięki za komentarz ;)

Tez myśle o nagrywaniu jakiegoś vloga, ciągnie mnie do spróbowania czegoś nowego. Kompletnie nie mam w tym doświadczenia. Cieżko jest zdobyć taki głos od dtube? Widzę ze niektórzy korzystają z dlive, ja myśle o dtube. Muszę obejrzeć Twoje filmiki wstecz bo zastanawiam się jakie masz doświadczenie z nagrywaniem i czy np. Przyprowadziłes tu jakichś swoich fanów z YouTube? Ja działam tylko na Steemit na razie pisząc, ale myśle tez o tym żeby właśnie od czasu do czasu coś nagrać. :)

Szczerze to nie mam pojęcia, jak dostać głos od D.Tube... To są tylko przypuszczenia, ale mogę ciebie zapewnić, że nie mam żadnych znajomości. :smile: Powiem ci szczerze, że też jakoś wole D.Tube i według mnie Dlive jest bardziej do streamowania. Z Youtuba nikogo nie przyprowadziłem, bo ogólnie to miałem kanał, który miał 4k subskrypcji, ale nikogo z swoich widzów nie informowałem, że przechodzę tutaj na Steemit, D.Tube itp. Także zaczynałem od zera, jak zapewne ty. Myślę, że powinnaś spróbować swoich sił, bo nagrywanie to nie jest nic trudnego jedynie, co może okazać się problemem to pierwsze starcie sam na sam z kamerką, ale to kwestia czasu i po pierwszym miesiącu ci to przejdzie, jak będziesz regularnie nagrywać. Przechodząc znów do kwestii głosu to myślę, że montaż, treść, jakość oraz sposób wymowy mają wpływ na ten głos, ale ogólnie to jest tajemnica. Uważam jednak, że im więcej osób na D.tube, Dlive tym lepiej ;) Także czekam na pierwszy filmik! :)

Dzięki za odpowiedz. Właśnie kontaktu z kamera się boje, ale zobaczymy powinnam dać radę. 4K subskrybentów na YouTube to i tak sporo wiec doświadczenie masz. Na Steemit fajne jest to ze można być sobą i nie trzeba niczego robić na sile wiec po prostu zobaczymy jak będzie :) oby Ci więcej takich głosów od dtube wpadało!

tytuł ani w lewo ani w prawo, w tytule nie bym ujął w nawiasie i bardziej bym podkreślił. Łatwiej wyłapać pewien negatyw

Siema!
Dobry film z przekazem, ktory moze przydac sie osobom poczatkujacym na steemit
Poprawilbym jakosc dzwieku, tak to spoko.
Pozdro rozwijaj sie

Dźwięk taki jest przez pogłos w pokoju. Za niedługo będą panele akustyczne, więc powinno być dużo lepiej.

super filmik,bo mi nic nie wychodzi.caly czas 0.tech-brave moglbys zobaczyc moj kanal i napisac czy tagi dobieram odpowiednie pod film

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 60988.21
ETH 2373.39
USDT 1.00
SBD 2.55