VLOG Moja Ulubiona Gra - PUBG Mobile

in #polish6 years ago


Chciałem powiedzieć kilka słów na temat mojego podejścia do grania i rozpocząć tym filmem ( na DTube oczywiście po Polsku ) serie vlogów związanych właśnie z tematyką gier, zarówno tych mobilnych, jak i wszystkich innych, czy to na PC, czy to konsolowych.

Dzisiaj temat bardzo aktualny czyli recenzja gry PUBG Mobile, w porównaniu do wersji komputerowej, zahaczając również o temat Fortnite, czyli największe gry typu Battle Royale.
Nigdy nie byłem specjalnie dobrym graczem w gry FPS, w Counter Strika grałem wiele lat temu jeszcze w kawiarenkach internetowych, bo nikt w domu nie miał dobrego internetu, a do kafejki chodziło się ze znajomymi, co też tworzyło swój klimat.

W każdym razie, jako jedna z niewielu osób lubiących gry, w ostatnim czasie nie spędziłem nawet godziny grając w CS-a, za to komputerowy PUBG przyciągnął moją uwagę bardzo szybko od pojawienia się pierwszej wersji. Był to czas kiedy na topie gier oglądanych na Twitch-u były jedynie CS, DOTA i LOL. Zacząłem grać wcześnie, a co dalej? Tego dowiecie się już z filmu.

Sumując główny temat to PUBG Mobile, ale wszystko w formie vloga, zahaczając o mój gust i podejście do gier. Zapraszam do obejrzenia.

Fragment z gry zawarty w filmie, pochodzi z mojego telefonu, nie był on jakoś szczególnie wybierany, dlatego nie spodziewajcie się żadnych super akcji. Nagrałem jedną ze swoich gier, żeby zaprezentować, jak to wygląda w praktyce.

Steemit: https://steemit.com/@szelin5000
DTube:

Sort:  

Hejka dzisija zaczalem z dtube! Fajnie miec cos na start wiec zapraszam do mnie. Moj film jest o patyczakach czyli zwierzetach terrarystycznych z azji!

Nawet nie wiedziałem, że jest PUBG mobile. Na pc nie wciągnął mnie właśnie, może spróbuję na telefonie.

Congratulations @szelin5000! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 1 year!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Do not miss the last post from @steemitboard:

Are you a DrugWars early adopter? Benvenuto in famiglia!
Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Congratulations @szelin5000! You received a personal award!

Happy Steem Birthday! - You are on the Steem blockchain for 2 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Do not miss the last post from @steemitboard:

Downvote challenge - Add up to 3 funny badges to your board
Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 61672.72
ETH 2996.85
USDT 1.00
SBD 3.78