You are viewing a single comment's thread from:

RE: Dlaczego warto posiadać psa? O tym jak z pragmatyki zrodziła się miłość do czworonogów

in #polish5 years ago

Osobiście bardziej odpowiadają mi koty, ale kto co woli. Zdecydowanie jednak denerwuje mnie pies sąsiadów, swym wyciem jak zostaje sam. Mój kot nie jest uciążliwy dla sąsiadów, wystarczy mu micha, woda i czysta kuweta, oraz ciepła podłoga ewentualnie przytulny kocyk i jest zwycięzcą życia :)

Sort:  

Ja też swoją przygodę ze zwierzętami zaczynałem od kotów. To dobra alternatywa dla mniejszej odpowiedzialności trzeba mierzyć siły na zamiary, najlepszym tego przykładem jest nieodpowiedzialny sąsiad z psem.
Dzięki. Pozdrawiam

Ja zaczynałem jeszcze za młodu w domu rodziców od psa i kota w jednym czasie bo wychowywali się razem. Chodź bardzo kochałem mojego pieska, to w dorosłym życiu wybrałem kota między innymi na to że jest wygodniejszy w opiece. Podoba mi się w kotach to, że mają swój charakter, czytaj na wszystko wyj...ka, no i są takie jak by to powiedzieć mniej nudne :)
A co do sąsiada tak to już jest jak się kupi harta którego trzyma się w zamknięciu w domu, lub w ogrodzie 100m2 ogrodzie.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 69371.89
ETH 3768.85
USDT 1.00
SBD 3.71