You are viewing a single comment's thread from:

RE: [Konkurs #pl-filmy] - mój zestaw odpowiedzi :)

in #polish6 years ago

Czemu tak piszesz? ",P,o,d,o,b,a, ,m,i, ,s,i,ę, ,t,o, ,j,a,k, ,g,o,ś,ć, ,m,a, ,w,y,w,a,l,o,n,e, ,n,a, ,w,s,z,y,s,t,k,o,,, ,a, ,i, ,t,a,k, ,o,s,i,ą,g,a, ,w,i,e,l,k,i, ,s,u,k,c,e,s, ,;,), ,"?

Sort:  

???? Jeżeli chodzi o przecinki to ja ich w tekscie nie widzę. Dajcie znać czy wy je widzicie.

Nie ma żadnych przecinków, wszystko jest czytelne , chyba kolega ma złą apke czy coś

@zwora, @emsonic przeglądałem na busy i tak było, zmieniłem na steempeak i jest już normalnie. Dziwne to to, poprzedni wpis też tak samo widziałem na busy właśnie.

Kiedyś ktoś mi podobny komentarz napisał. Dlatego dopytuje co jest grane :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 64911.06
ETH 3194.94
USDT 1.00
SBD 2.60