You are viewing a single comment's thread from:

RE: Zabawo-konkurs w pytania i odpowiedzi - #pl-blog.

in #polish6 years ago

SDM, tsa, Turbo, przypominają mi się obozy harcerskie i jak spiewalismy przy ognisku Ballade Majowa, Z nim będziesz szczesliwsza, Jaki był ten dzień i wiele wiele innych! Obudzilas sentynemty i tęsknotę za lasem sosnowym, dziękuję! :)

Sort:  

Taaak! SDM polowę na gitarze potrafiłem grać. Do tego śpiewałem. Teraz nie miałbym tyle odwagi O rety jak fajnie Cie poznać bliżej Ewo ! :)

Dzięki Leniwcu :)
Do dziś mam takie dni, które spędzam z gitarą i starymi śpiewnikami. I nie przestaję aż nie wyśpiewam wszystkich piosenek które znam i lubię więc często zastaje mnie świt w tych muzycznych wspomnieniach.
To są fajne dni i bardzo mi potrzebne a odwaga i publiczność są mi raczej zbędne aczkolwiek mąż lubi słuchać a i czasem podśpiewuje ;)
A jak brat przyjeżdża to dopiero są koncerty! Cudowne muzyczne chwile :) Polecam!

Ja też tęsknię za lasem sosnowym, nie masz pojęcia jak bardzo...
Pozdrawiam Was oboje serdecznie :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 68348.76
ETH 2644.95
USDT 1.00
SBD 2.69