Sort:  

SDM, tsa, Turbo, przypominają mi się obozy harcerskie i jak spiewalismy przy ognisku Ballade Majowa, Z nim będziesz szczesliwsza, Jaki był ten dzień i wiele wiele innych! Obudzilas sentynemty i tęsknotę za lasem sosnowym, dziękuję! :)

Taaak! SDM polowę na gitarze potrafiłem grać. Do tego śpiewałem. Teraz nie miałbym tyle odwagi O rety jak fajnie Cie poznać bliżej Ewo ! :)

Dzięki Leniwcu :)
Do dziś mam takie dni, które spędzam z gitarą i starymi śpiewnikami. I nie przestaję aż nie wyśpiewam wszystkich piosenek które znam i lubię więc często zastaje mnie świt w tych muzycznych wspomnieniach.
To są fajne dni i bardzo mi potrzebne a odwaga i publiczność są mi raczej zbędne aczkolwiek mąż lubi słuchać a i czasem podśpiewuje ;)
A jak brat przyjeżdża to dopiero są koncerty! Cudowne muzyczne chwile :) Polecam!

Ja też tęsknię za lasem sosnowym, nie masz pojęcia jak bardzo...
Pozdrawiam Was oboje serdecznie :)

"Miasto Aniołów"...świetny. Super aktorzy. Moge ogladac i ogladac moja Meg :-) a ksiazka jakiego autora?

Mam zaćmienie umysłu i nie pamiętam :( Ale przypomnę sobie na pewno ;)

Pamiętasz tą scenę kiedy Nicolas rzuca się w dół? Chór odmawia "Zdrowaś Mario" po polsku... zawsze jest po polsku, we wszystkich wersjach obcojęzycznych też!

Fajnie tam masz! Góra faktycznie podobna, albo raczej wpisuje się w konwencje stylistyczną gór podobnych do śpiących ludzi. Uwielbiam zdanie, które własnie napisałem. Pozdrawiam!

Rzeczywiście fajne zdanie napisałeś :) Ale i góra fajna, dla mnie jest podobna bo chcę żeby była podobna ;)
I to ona właśnie (a dokładniej widok na nią) zadecydowała o miejscu budowy mojego domu na Korfu :)

A że mam tu fajnie to też prawda. Dziękuję za komentarz i pozdrawiam spod greckiego brata Giewonta :)

Ewo, dziękuję Ci za ten post. To najładniejsze słowa jakie od dawna przeczytałam, szczególnie te o Twoim Mężu i rodzinie. Piekny post. Pozdrowienia :)

To ja dziękuję Ci za tak ciepłe słowa <3
Pozdrawiam serdecznie z upalnego Korfu :)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 65306.74
ETH 3488.89
USDT 1.00
SBD 2.51