You are viewing a single comment's thread from:

RE: [Daugavgrīva] Krótka historia zapomnianej twierdzy przy wybrzeżu Bałtyku

in #polish6 years ago

Witam postanowiłem przejrzeć Twój profil bo jakimś cudem mi umknęłaś a ja zbieram pobocznie listę osób które warto śledzić. Wszystko za sprawą ostatniej afery bym pewnie długo nie znalazł Twojego konta... Zdjęcia fajne czym je robisz ? Mowa o pierwszym bo fajne ujęcie które zwróciło moją uwagę:)

Sort:  

Dzieki ze wpadles:) zdjęcia z tego postu były robione w rożny sposób - telefonem, tabletem, ruskim aparatem typu smena, lustrzanka. To pierwsze - obstawiam telefon. Nic szczególnego -mam milion zdjęć stamtąd i większość to po prostu fotki dokumentujące stan budynków, nic artystycznego :) a ze miejsce ładne to swoją droga :)

Myślę że w niektórych zdjęciach są szczegóły artystyczne. Widzisz na tym zdjęciu widać że w tym miejscu był pierw wydrążony tunel zanim powstała wejście. Na kilku Twoich zdjęciach widać starą metodę budowania dzięki której możemy oglądać pozostałości do dzisiaj:)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 60249.61
ETH 2321.35
USDT 1.00
SBD 2.51