Sort:  

Dlatego martwi mnie, że nie ma (jeszcze) skutecznych, automatycznych narzędzi, które by wykrywały takie zachowania i od razu reagowały. Jest trochę botów starających się dbać o porządek, ale jak widać dużo jeszcze jest do zrobienia w tej materii.

Ja jak powiedziałem jestem za niektórymi botami które oddają cześć gotówki idzie w jakieś projekty np: do utopian-io itd. Dyskusja jest szersza TUTAJ To co przedstawiłeś to nie ma nic wspólnego z żadnymi projektami. To jest jawne grabienie (złodziejstwo)!

Mnie zastanawia czy czasem Wam nie zawiesza się przeglądarka albo komputer zaczyna wyć. Mianowicie- zdarzyło się kilka razy przy korzystaniu steema wchodząc na poszczególne tagi. Od czasu do czasu włączają się mi antyblokery przeciwko coinhive która jest masowo wykorzystywana na różnych stronach . Listę stron znajdziecie TUTAJ Zastanawia mnie jak sprawdzić bo postów jest dużo?

Ja też nie mam nic przeciwko botom o ile są użyteczne dla społeczności :) Co do problemów z zawieszaniem się - u siebie nic takiego nie zauważyłem.

Nie jestem pewien, czy takie narzędzia powinny być zapewniane przez platformę. Moim zdaniem pachnie to trochę nadmierną kontrolą i cenzurą.

Co innego patrole, narzędzia i boty stworzone przez społeczność. Bo to właśnie społeczność powinna dbać o jakość treści na tej platformie. Jesteśmy jej udziałowcami, więc promujmy tych, którzy zwiększają nasze zyski dodając dobre treści a piętnujmy tych, którzy wykorzystują platformę.

Mam na myśli właśnie narzędzia takie jak @steemcleaners (i wiele innych), które są utrzymywane przez społeczność.

Podbijane sobie komentarzy ma sens - jeśli zależy Ci na tym by ten komentarz przesunął się do góry. Nie będę ukrywał, że sam tak czasem robię. Oczywiście jeśli:

  • masz spore SP i używasz do tego pełnej mocy,
  • komentarz to treść w rodzaju "Hello!"

to jest to jawne nadużycie.

Coin Marketplace

STEEM 0.33
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66579.21
ETH 3282.19
USDT 1.00
SBD 4.30