Przemyślenia na temat wydarzeń...

in #polish6 years ago (edited)

Przez ostatnie dni zbytnio się nie udzielałem, bo muszę przyznać, że wydarzyło się kilka niespodziewanych wydarzeń, o których z pomnę. Jako że zawsze lubię stać z boku i przyglądać się jako trzeci, to przez wiele lat działając w sieci, uchroniło mnie przed wieloma kontrowersyjnymi tematami i zmiennością ludzi. Są również plusy tego, że zawsze byłem w gronie ludzi, którzy pierwsi poznają nowości na rynku technologicznym jak na przykład krypto czy ostatecznie Steemit, na którego patrzą z nie dowierzaniem (jak to możliwe). Myśląc, że jest to jakiś szwindel.

Wydarzenia na Steemit?

Ostatnio na Steemit powstały pewne wydarzenia i kontrowersyjne, o których nie będę pisał, bo już to zostało przedstawione szerzej pod tym tematem.>>> Coś na temat polskiej społeczności Steemit.Jedno co chcę podkreślić, że początkowo uznawana osoba @mmmmkkkk311 za wroga społeczności stał się bohaterem. Moim zdaniem nie jest bohaterem, ale postęp jest honorowy i tu również było moje zdziwienie? >>>250 SP dla opiekunów polskich tagów. Zastanowiło i pokazało mi tylko natomiast jedno, że dalej mogę się mylić co do ludzi pomimo tego, że mam bardzo mocne doświadczenia różnego pokroju tematach. Chociaż tematyka nie moja i stronię od takich tematów jak Religia i Polityka, bo moje przekonanie jest, że te dwa tematy psują i tworzą podziały w społeczności to najbardziej spodobało mi się podejście @assayer @niepoprawny.


Jestem zadowolony z całego przebiegu, jak się skończyło a najbardziej, że SP otrzymała społeczność, która jest od paru miesięcy, którą bardziej poznaję.

Foto 1 pixabay.com
@strefanetu

Sort:  

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by strefanetu from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.12
JST 0.025
BTC 55851.69
ETH 2536.36
USDT 1.00
SBD 2.23