Jak delegować i cofnąć Steem Pawer szybko i łatwo?

in #polish6 years ago (edited)

Być może jesteś nową osobą i przez przypadek przekazałeś przypadkowo delegacje, nie świadomie tak jak to było w moim przypadku.Szukając wiele informacji, możemy w trafić na różnego rodzaju boty, które reklamują w różny sposób, żeby przekazać cześć swojej mocy w zamian nie kiedy za upvote. Najczęściej wygląda to tak jak na zdjęciu poniżej.

Naciśnięcie łącza 50,100 czy 250 przekieruje cię do Steemconnect, gdzie wystarczy tylko potwierdzić i gotowe nasz Steem Pawer zmniejszony, a co za tym idzie? Spada moc, która w początkowej drodze jest bardzo istotna dla naszego konta.Więc zanim potwierdzisz zastanów się bardzo dobrze czy aby na pewno wszystko rozumiemy.

Pokażę, jak łatwo można delegować i usuwać delegacje w razie pomyłki szybko i bez wielu technicznych metod, których nie brakuje.Wykorzystam do tego stronę Steemworld.org


Delegacja Steem Pawer


Delegacje Steem Pawer możemy wykorzystać na wiele sposobów. Na przykład przesyłając ją znajomemu, by podnieś jego moc. Przesyłanie Steem Pawer innym użytkownikom to nic innego jak pożyczka. To tak jak by się pożyczyło ileś pieniędzy od znajomych na dany okres.

Pierwszą rzeczą, którą trzeba wykonać, sprawdzić czynności przedstawione na zdjęciu.Naciśnij buton >>> Switch Account...

Wpisz swoją nazwę konta bez @

Kliknij przycisk >>>Balances, a zobaczysz stronę podobną jak poniżej. Następnie kliknij przycisk >>>Delegate SP.

Teraz wpisz nazwę użytkownika znajomego konta, który chcesz przekazać, delegacji Steem Pawer. Tak jak poniżej na zdjęciu. W tym przypadku delegowanie 10SP

Potwierdź dalsze komunikaty i na końcu całość potwierdź swoim kluczem>>>Active Private key Gratulacje! SP leci wyznaczonym kierunku :)


Usuwanie Delegacji Steem Pawer


Cały przebieg usuwania delegacji jest identyczny z powyższego opisu. Aby cofnąć od innego użytkownika delegacje, zrób te same zastosowania, przedstawione na zdjęciu poniżej. Jak widać moje drugie konto przygotowane pod Strimi, na które jest przelane 14.006 SP. Aby usunąć dane konto delegacji, naciśnij na notes.

Jak widać, cały przebieg jest identyczny poza jednym wyjątkiem. Tam, gdzie jest zero, było 14.006 SP i w przypadku innych kont będą to inne dane delegowanego SP i należy wstawić 0, potwierdzając dalsze czynności.


Gratulacje! Delegacja jest odzyskiwana, trzeba tylko poczekać 7 dni :)

Podsumowanie

  1. Nie możesz delegować SP, który jest wyłączone. Nie można wyłączyć delegowanego SP. Możesz jednak przekazać część swojego SP i zmniejszyć resztę delegacji.

  2. SP działa jak darowizna.Delegat zachowuje wszystkie nagrody kuratorskie.

  3. Delegatorzy mogą anulować swoje delegacje w dowolnym momencie,ale to zajmuje 7 dni na powrót delegacji,zanim będzie można ponownie korzystać ze SP.

  4. Możesz delegować tylko SP, które posiadasz własne nie delegowane od kogoś.

Ostatni post>>> Przemyślenia na temat wydarzeń...

Konkursy Polskiej Społeczności >>> #pl-konkurs

Foto 1 pixabay.com

Sort:  

Tego nie wiedziałem, dowiedziałem się. Głos oddałem. Dzięki dobry człowieku. :)

Każdy się uczy na błędach:)

gdzieś już czytałem o steemconnect ale nie pamiętam gdzie

Na ten temat było już pisane ale czy testowane?

A co sądzisz o smartsteem?

Probe przeprowadziłem jedną.Mają ciekawą opcję głosowania grupowego. Na razie się skupiam na darmowych z opcją inwestycji SP. Jednego mam prawie przy każdym poście. Fervi ma i przypuszczam jesteś uwzględniony na liście.

Wież mi @jozef230 tak naprawdę to wszystko o kant d... z tymi botami bo ludzie tylko pompują swoją reputacje przed strachem a później normalnie piszą tylko że nikogo już nie mają. Obserwuje kilku są sami jak palec z botami. Już bardziej się opłaca zrobić konto duch jak robią to Witness ale do tego trzeba mieć hajs lub solidne konto większe niż Noisy . Wyobraź sobie miałem jedno konto które straciłem przez wymianę kluczy to konto było dotknięte przez ducha reputacja wybuchła w kosmos. To dało mi wiele do myślenia widząc komentarze. Zacząłem szukać i znalazłem ale to zachowam dla siebie.

Powiem Ci tak, mnie zaczynają pomału drażnić takie osoby gdzie mają kilka botów. Teraz nie ale w przyszłości będę bastował tak jak tych co żebrają o kasę rzekomo że brakuję mu do biznesu a na Facebooku się chwali ile to na krypto nie zarobił poleciały flagi. Należy do małej grupki co się zajmowali Hype a dzisiaj że niby pomagają ludziom i schroniskom kierując płatności do zwykłej stronki a ludzie się nabierają. Ponad 10 lat siedziałem i praktykowałem metody,sztuczki i uczestniczyłem w programach gdzie straciłem ponad 70k przez pseudo liderów którzy się ukrywają na innych fanpage i niby nic...

Więc przemyśl czy wybierasz spokojną cierpliwą jakość budowania swojej marki w śrut ciekawych ludzi którzy dadzą Ci więcej. Czy wybierzesz szybką owocną drogę i będziesz sam jak palec a późniejszym etapie będziesz stratny. Bardzo dobra opcja jest Qurator's do którego będę zabiegał prowadzi to polka z spólnikami. Tak patrzę trochę mi poleciało z tekstem :)

Dzięki za odpowiedź. Ci co pompują to widze się powoli co niektórym ukruciło. Luknij konto znanego youtubera od "crypto" ( bez nazwisk) to same reestemy daje. Był flagowany. Mnie też drażni jak widze 300 upvotów pod postem z du... Wzięty i o niczym. A o tych liderach to weź przestań. Zresztą prezes na yt się już o nich wypowiedział. I tak jak mówisz. Lepiej budować solidną własną marke. To tak jak na siłowni bez sterydów😀. Powoli, powoli do przodu. Zdaje sobie sprawe, że super blogerem itp nie zostane, ale lubie też wspomóc ludzi, czasami zmobilizować, poczytać ciekawostki. Dałbym Ci upvota za długą odpowiedź ale byłaby siara😀

Co do siłowni to nie wiem czy znasz Genetyka też powiedział prawdę o odżywkach jak są pompowane. Co do bloggera ja też nie jestem bo dla mnie bloger to dawniej Kominek a dzisiaj http://jasonhunt.pl/blog/ ale owych czasach jak była moda na Google AdSense i nie mieli tak mocnego regulaminu Tos prowadziłem ponad 40 mikro stronek. Co do Liderki wiem jak są połączeni itd mam trochę dokumentacji którą pousuwali i pochowali się po grupach. Chodziło mi po głowie tu żeby otworzyć kanał o ściemniaczach... zrobiła by się zadyma. Ja kończę testy i zamykam konta, tematykę krypto i wracam na fora odświeżyć podręczniki i spróbuję jeszcze raz zdominować socjal pod steemit czekam jeszcze na strimi jak będzie działał cały projekt. Pamiętaj nie musisz być super blogerem który siedzi godzinami ściągając od innych blogerów tekst. Prawdziwa historia zawsze się obroniła i miała większą rzesze. Ktoś napisał że lepiej jest mieć 100 honorowych wobec ciebie niż 1000 pustaków potrafiących fałszywie się szczerbić. Jeszcze troch i na Twój tag też będę umieszczał posty bo też mam zamiar cisnąć tylko odzyskuję formę po operacji.

Jednego mam prawie przy każdym poście. Fervi ma i przypuszczam jesteś uwzględniony na liście.

Tzn? Nie mam chyba smartsteem?

Chodziło o tego bota co przedstawiłem na screenshotach jest darmowy gołsy daje co 48g .
Chodziło mi o to że Masz bota i on prawdopodobnie jest na liście. Głównie ma zwracać na takie jak Twoje z możliwością inwestycji a nie te płatne:)

Kolejna cenna cegiełka do moich Steemit bookmarks. Szukałem tego.

Dziękuję.

Nie ma za co :)

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 62699.43
ETH 2963.61
USDT 1.00
SBD 3.61