STEEM ADVENT CALENDAR 2019 - DAY 1

in #polish5 years ago

dzień 1.png

QmSAyQZYtDPkeqB88rsVREnCqevVMZCPmHZY26jjFjw6mZ.png

Oto 1 dzień KALENDARZA ADWENTOWEGO
Dzień 0 właśnie się zakończył przed nami kolejne wyzwanie.


DZIEŃ 1

Piękno tkwi w szczegółach... Jakie na pozór błahostki są w stanie wprowadzić Cię w świąteczny nastrój?.


Kalendarz adwentowy będzie publikowany codziennie. Dzisiejsze wyzwanie zostanie zamknięte po opublikowaniu posta dnia jutrzejszego.
Nagrody zasilą portfel STEEM ENGINE zwycięzców.

Pozostaw swoją odpowiedź w komentarzu poniżej - wynagrodzone zostaną posty z największą ilością głosów
Nie zapomnij polubić odpowiedzi, która według Ciebie jest najlepsza.

Pamiętajcie, że w konkursie wezmą udział tylko bezpośrednie komentarze do postu, a nie odpowiedzi do komentarzy.


vM1pGHgNcyCXUWJECrZbvn1NMPj1oFGUo3gYfF3NNPRD9aFLYzaMshaTz26xytNVRuddgcekmU1pZUzD9j9BDXKgk3SFLLKwH29rVEMEoGE7ihii1TbX84ebeM6wxJzFtBjo886.png

Chcesz nas bliżej poznać? Porozmawiać? A może chcesz do nas dołączyć? Zapraszamy na nasz CZAT




dzień 1.png

Zskj9C56UonWToSX8tGXNY8jeXKSedJ2aRhGRj6HDecqrfZPiDj74hg16YoWo7tTMVKwz12eoMKu1CSB5yT2CbG8pthrscR9Z1vxxUQiHkRk9hPvgHqY.png

This is 1 day of our Advent Calendar.
Day 0 is over, time for a new challenge.


DAY 1

Beauty lies in details... What little things can put you in truly Christmas mood?.


Advent Calendar posts will be published every day. Today's challenge will be closed when we publish new post tomorrow, you have 24h to answer.

Prizes will be sent to Steem Engine wallets.

Leave your answer in the comment section of this post - comments with the biggest amount of upvotes will win.

Don't forget to vote for the answer that you think is the best.

Please remember, that only direct replies to the post will participate. Replies to comments will not be considered.


vM1pGHgNcyCXUWJECrZbvn1NMPj1oFGUo3gYfF3NNPRD9aFLYzaMshaTz26xytNVRuddgcekmU1pZUzD9j9BDXKgk3SFLLKwH29rVEMEoGE7ihii1TbX84ebeM6wxJzFtBjo886.png

Do you want to get to know us better? Talk with us? Or maybe you want to join us? We invite you to our CHAT

Sort:  

Jak ja nie cierpię tych okropnych Smerfów 😂😂😂

Śnieg ❄❄❄, lecz nie taki zwykły śnieg. Świąteczny śnieg ❄❄❄ powinien sięgać do kolan i od mrozu mocno skrzypieć pod butami.
Do tego choinka, ale i tu nie taka zwykła, a prawdziwa🎄
Na koniec zimowe gorące najróżniejsze herbatki i inne napoje gorące 🍷 😜

Wyobraźcie sobie, że wracacie ze spaceru w takiej aurze:
Piękne przejrzyste niebo, pełne słońca, lecz nie dajcie się zwieść mróz aż szczypie po nosie, a śnieg skrzypi pod butami. Wracacie do domu, a tam prawdziwa pachnąca choinka. Siadacie przy niej i popijacie coś gorącego 🍷 (co kto lubi 😁 ).

Jest klimacik? 🐻

Jejuu! Jak ja bym chciała odpowiedzieć jak @michalx2008x... Niestety śnieg padający w święta pamiętam jak przez mgłę, gdyż od paru już lat śniegu w święta u nas nie ma :( Nie ma lepszej odpowiedzi na te pytanie niż śnieg właśnie.
Następne co przychodzi mi do głowy do stare, świąteczne reklamy coca-coli <3

Edit:
Naszła mnie teraz taka refleksja, że przecież po zeszłorocznej zabawie w kalendarzu, w tym roku bardzo na niego czekałam i już od paru dni sprawdzałam datę (czego nigdy nie robię, dni rozróżniam jedynie po dniach tygodnia, nie miesiąca).
Steem kalendarz adwentowy jest na pozór błahostką, która wprowadza mnie w klimat świąt :) Od 1.12 znowu mam powód by częściej zaglądać na steem :)

Naszła mnie teraz taka refleksja, że przecież po zeszłorocznej zabawie w kalendarzu, w tym roku bardzo na niego czekałam i już od paru dni sprawdzałam datę (czego nigdy nie robię, dni rozróżniam jedynie po dniach tygodnia, nie miesiąca).
Steem kalendarz adwentowy jest na pozór błahostką, która wprowadza mnie w klimat świąt :) Od 1.12 znowu mam powód by częściej zaglądać na steem :)

Niezmiernie się ciesze, że nasz kalendarz tak na ciebie działa. To wspaniałe, że taka na pozór błahostka jest w stanie dostarczyć tyle pozytywnych emocji 😁

Szczerze mówiąc to nie mam pojęcia. Im jestem starszy, tym bardziej mnie to wkurza. Mógłbym się podpiąć pod posta @jocieprosza i wkleić to zdjęcie Smerfa Marudy. :D

Jak byłem dzieckiem to nie mogłem się doczekać Świąt, a teraz... Jak byłem dzieciaiem to wystarczyło, że w radiu poleci Wham "Last Christmas", spadnie trochę śniegu, 6 grudnia obowiązkowe Mikołajki, a teraz... Chyba kryzys wieku średniego mnie dopada, chociaż jeszcze nie skończyłem 36 lat. XD

W takim razie i w tym roku w kalendarzu musi się pojawić pytanie:

Co cię w świętach wkurza ?

Ok da się załatwić 😜

A w zeszłym roku nie było już takiego pytania? 🤔 To najwyżej się powtórzy. 😂

Zafundujemy sobie mały plagiat. Tylko ciiiii żeby nikt się nie dowiedział :P

Nikomu nie powiem, słowo. ;)

W klimat świąt najbardziej wprowadza mnie przyjezdna rodzinka (Wujkowie, ciotki) pytający non stop czy dalej nie mam dziewczyny i że prędzej ze swoim komputerem się ożenię, boli za każdym razem! Ale też czuć od razu, że w końcu to hehe święta :) Tak to oczywiście Kevin w telewizji, choinka którą zawsze z siostrą ubieramy, no i śnieg, którego kuźwa nie było już z 5 lat na święta chyba. No i oczywiście wódka, ryba, sałata, barszcz, uszka, bigos... W końcu w święta chodzi o to żeby się napić i nawpierdalać, czuć magię świąt, pozdro 600 :)

Nastraja mnie pierwszy śnieg 🌨 IMG_20190204_163810-01.jpeg
*zeszłoroczne

Za zimą i śniegiem ogólnie nie przepadam, a jak sypie w kwietniu, to szlag mnie trafia, ale w grudniu musi być! Im więcej tym lepiej 😍

Plus do tego zapach piernika... Uwielbiam.

O taka zimę mi chodziło w mojej opowiastce...
Usunąć te samochody,a w zamian dodać słonce i było by genialnie 😁

Zapach kapusty i grzybów. Gdy tylko je poczuje w głowie mam Święta. Dla mnie mogły by istnieć tylko dwie potrawy Wigilijne. Karp smażony i pierogi z kapustą i grzybami.

A ten karp to kupiony czy "wekowany" 😂😂😂 ?

Świeżutki z Pustelni :)

Pan Żul, życzący mnie i mojej rodzinie "Wesołych Świąt", po tym jak wspomogłem go pieniążkiem :D

Ciekaw jestem treści tych życzeń 😉

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 57810.45
ETH 3116.57
USDT 1.00
SBD 2.43