You are viewing a single comment's thread from:

RE: STEEM ADVENT CALENDAR 2019 - DAY 1

in #polish5 years ago

Szczerze mówiąc to nie mam pojęcia. Im jestem starszy, tym bardziej mnie to wkurza. Mógłbym się podpiąć pod posta @jocieprosza i wkleić to zdjęcie Smerfa Marudy. :D

Jak byłem dzieckiem to nie mogłem się doczekać Świąt, a teraz... Jak byłem dzieciaiem to wystarczyło, że w radiu poleci Wham "Last Christmas", spadnie trochę śniegu, 6 grudnia obowiązkowe Mikołajki, a teraz... Chyba kryzys wieku średniego mnie dopada, chociaż jeszcze nie skończyłem 36 lat. XD

Sort:  

W takim razie i w tym roku w kalendarzu musi się pojawić pytanie:

Co cię w świętach wkurza ?

Ok da się załatwić 😜

A w zeszłym roku nie było już takiego pytania? 🤔 To najwyżej się powtórzy. 😂

Zafundujemy sobie mały plagiat. Tylko ciiiii żeby nikt się nie dowiedział :P

Nikomu nie powiem, słowo. ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 61020.40
ETH 2603.09
USDT 1.00
SBD 2.65