Pierwsza zapowiedź meet-up polskiej społeczności - Kraków 21-23.05

in #polish4 years ago

Tym postem chcielibyśmy zapowiedzieć meet-up polskiej społeczności STEEM w dniach 21-23 maja 2020 roku który będzie miał miejsce w Krakowie w odnowionym Królestwie Bez Kresu. Meet-up ma mieć formę otwartą, więc nie tylko dla steemian, gdyż chcemy być otwarci na nie-steemian, dla których mamy zamiar zaprezentować zalety STEEM (wady pominiemy).

meeting83519_19201.jpg
Image by David Mark from Pixabay

Iskrę zapalną podłożył @for91days współzałożyciel i kurator @travelfeed, który zadeklarował w rozmowach z kuratorami @pl-travelfeed, że chętnie spotkałby się z polską społecznością STEEM. Z racji, że ja i @rozku mieszkamy i pracujemy zagranicą to organizacja takiego spotkania w Polsce była bardzo utrudniona. Zwróciłem się o pomoc do @sp-group, wtedy @michalx2008x wyciągnął do mnie pomocną dłoń w sprawie organizacji meet-up polskiej społeczności. Michał porozumiał się z @hallmann w sprawie możliwości zorganizowania takiego spotkania w odnowionym Królestwie Bez Kresu i tak to się zaczęło.

Chcielibyśmy, aby to było luźne spotkanie na którym będą mile widziane osoby spoza STEEM, z tego co udało mi się ustalić to Juergen (@for91days) będzie tylko ostatniego dnia, więc dwa pozostałe dni będą wyłącznie na dyskusje w języku ojczystym.

Myślę, że na początek tyle informacji wystarczy, wiele spraw jest wciąż dyskutowane i uzgadniane, ale jedno jest pewne termin 21-23 maja 2020 roku i miejsce Królestwo Bez Kresu ul. Biskupia w Krakowie. W kolenych tygodniach będziemy prowadzić akcję promocyjną w mediach społecznościowych, z nadzieją, że jacyś nie-steemianie zainteresują się i przyjdą do KBK, a wtedy to już im zrobimy pranie mózgów i bez konta na STEEM nie wypuścimy.

Zapiszcie sobie daty w kalendarzach i widzimy się w Krakowie.

Proszę podawać dobrą nowinę dalej niech się roznosi po steemit.

Pozdrawiam
@lesiopm




Chcesz nas bliżej poznać? Porozmawiać? A może chcesz do nas dołączyć?

Zapraszamy na nasz czat: https://discord.gg/rcvWrAD



komentarz.png
Dowiedz się więcej o TravelFeed klikając na baner powyżej i dołącz do naszej społeczności na Discord.

Sort:  

To chyba gdzieś w mojej okolicy... sprawdzę w kalendarzu, czy mam wolny termin.




Jasne, że będę 😊

Niezłe wyprzedzenie. Kto wie może dożyję ;) Fajna inicjatywa.

Z całym szacunkiem @lesiopm wiem, jaki Masz wkład w pl-travelfeed. Mam nadzieje, że pewne decyzje nie podjąłeś pochopnie co do budowania układów. Mam nadzieje, że nie będzie kolejnego ciśnięcia na delegacje steem lub multi-level bo ludzie mają sami budować swoje konta.

Bez obaw, jeżeli chodzi o delegacje to myślę, że się jasno wyraziłem w swoim ostatnim filmie. Daleki jestem od budowania układów wyłącznie dla zysku, ale otwarty jestem na budowanie "układów" dla dobra naszej małej społeczności.

Super! Mam nadzieję, że zjawi się dużo ciekawych osób i że miło spędzicie czas.

miło spędzicie czas

A co to kalendarz masz już zajęty w tym terminie?

Ze mną jest trochę jak z NFZ... terminy w maju mam, ale dopiero na przyszły rok :D A tak serio, serio to nie data mi tutaj nie sprzyja. Odległość, opieka nad córkami, strach przed samotną jazdą samochodem... a o pociągach już nawet nie wspomnę.

Miałaś chyba napisać "miło spędzimy czas"? Prawda? Powiedz, że tak!

Pewnie, że bym chciała! Ale mierzę siłę na zamiary... :/
Z resztą zawsze lepiej powiedzieć, że się nie będzie i wyskoczyć z tortu niż się zapowiedzieć i potem nie pojawić.
Do maja sporo czasu, może dużo się zmienić :)

Congratulations @sp-group-up! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 1 year!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

no dobra dobra...postarać się mogę. Fajnie było by Was poznać trochę bliżej.
Zobaczymy czy sie uda :D

Czy wiesz że kupując głosy wzbogacasz nieuczciwych ludzi i zmniejszasz reward pool a tym samym okradasz uczciwych użytkowników Steem?

Chodź lepiej na meetup zamiast prawić co jest dobre a co złe.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 63458.69
ETH 3084.37
USDT 1.00
SBD 3.99