[#1] - Brzydkie Kaczątko - Czyli jak schudłem bez katowania?

in #polish6 years ago (edited)

[#1] - Brzydkie Kaczątko - Czyli jak schudłem bez katowania?

25010144_388167114946848_4306311206571868160_n.jpg

Witajcie!

To mój pierwszy post dlatego chciałbym was gorąco przywitać!

Z racji, że jestem fanem krypto, ponieważ dzięki monetką odbiłem się od dna, a przy okazji bardzo lubię wyrażać swoje zdanie i dyskutować postanowiłem popisać sobie na tej platformie.

Wszystkie moje wywody oraz obserwacje są tylko i wyłącznie moim zdaniem, jak najbardziej nie musicie się z nimi zgadzać a wręcz przeciwnie jestem otwarty na dyskusje. W moich wpisach nie będzie dietetycznego gaworzenia, dietetycznych potraw, musli, jogurcików i innych pierdół.

Chodzi nam o zrzucenie kilku kilogramów (nie zrobieniu kaloryfera) bez gilotyny nad głową. Powolutku, z przyjemnością, zwiększając swoją motywację w momencie patrzenia na wagę. Nic tak nie motywuje jak kolejne spadające kilogramy, a im więcej na minus tym lepiej nam idzie, uwierzcie mi!

Zapraszam do Tips & Tricks Zrzucania Balastu!

Wpisy będą podzielone na 2 Etapy.

1. Chlanie & Tryb Życia.
2. Motywatory - Aplikacje/Sprzęt itp.

ZACZYNAMY!

1. Chlanie & Tryb Życia.

Moim zdaniem ludzie źle podchodzą do diety, odchudzania, zrzucania kilogramów ponieważ za nim zaczną działać, na starcie są przerażeni tym co się nasłuchają od znajomych oraz innych źródeł typu TV, internet itp.

Od momentu gdy w rodzinie zaczęli mnie pytać jak to zrobiłem, że schudłem 16kg zawsze tłumacze im, że nie chodzi o to, żeby się katować tylko jeść z głową i odpowiednio nastawić się psychicznie.

1 Porada

Jak często słyszycie u cioci na imieninach teksty typu:

"Ja już powinnam tego nie jeść, znowu dietę szlag trafi.."
"Od poniedziałku dieta.. hehe hehe hehehe"

"Są ciotki imieniny dziś się należy.." <-- O to właśnie chodzi!

Na diecie jesteś, albo nie!
Nie możesz myśleć cały tydzień, że znowu impreza a ty sobie nie pojesz. Trzymaj się jakiś zasad cały czas, ale jak masz jakaś okazje typu imieniny ciotki wyłącz kata. Uwierz mi, że jak z takim nastawieniem pójdziesz i tak nie nawpychasz się jak świnka.

Chodzi o psychikę, zrzucanie kilogramów to głównie psychika i oszczędzanie!

Jak masz ochotę na czekoladę, nie możesz jej sobie odmawiać bo po 3 dniach napadów chęci w momencie jak np. się zdenerwujesz zjesz całą milkę a potem będziesz żałować. Lepiej w trakcie większej ochoty zjeść parę kostek i odłożyć.

2 Porada

Ogranicz TROCHE kolorowe napoje!
Jeśli rosołek i schabowego z ziemniakami popijasz colą/sokiem to musisz mieć świadomość, że twój obiad nie składa się już z dwóch części tylko z trzech bo w zamian za te dwie szklaneczki coli mógłbyś zjeść dodatkowego kotleta, który posiada lepsze składniki niż cukier (pójdzie w cycki).

Weźcie butle 2L coli i zobaczcie ile razem ma kalorii i ile moglibyście w zamian więcej zjeść, żeby wyrównać kalorie, które zmarnowaliście na cole.

Wymieniając napoje kolorowe na wodę zyskujecie zdrowie a dodatkowo oszczędzacie bardzo dużo kalorii do wykorzystania na dzienne szamanie.

Jeśli nie potrafisz sobie odmówić, wybieraj cole zero/light i innego tego typu rzeczy. Nadal to syf jednak oszczędzasz kalorie.

3 Porada

Może warto się zainteresować i wymienić warstwę wierzchnią bułek na śniadanie. Popracuj nad tym, ty wiesz co lubisz i gdzie możesz zaoszczędzić kalorie. Może tak jak ja dowiesz się, że nie potrzebujesz masła pod tatar lub twarożek. Może majonez możesz zamienić na coś innego? Oszczędzaj!

4 Porada

Nie żryj na noc! Jak chcesz się napakować gotową pizza z biedry, która ma 1000 kalorii zrób to jak najwcześniej NIE PRZED 18:00 BO TAK CI MÓWIĄ! Jeśli idziesz spać o 4:00 zjedz nawet i o północy, nie budź się razem z jedzeniem, które zjadłeś chwile przed snem. Wyobraź sobie, że jedząc śniadanie żołądek też się budzi a ma do zrobienia jeszcze projekt Pizza a ty mu już dokładasz kolejny ranny posiłek. Bądź dobrym szefem!

5 Porada

Nie musisz uprawiać sportów jak zależy ci na zrzuceniu kilku kilogramów! Po prostu zacznij się ruszać, wyjdź z psem trochę dalej, te 200 m więcej to kolejna cegła do oszczędzania. Koszenie trawnika, odśnieżanie? Pomóż ojcu! To też ruch! Widzisz? Staje się to przyjemniejsze! Wiesz, że oszczędzasz! Lubisz słuchać muzykę? Wbij słuchawki w łeb i ruszaj spacerkiem, dumaj, myśl o życiu i oszczędzaj. Zakupy wielkim centrum handlowym? Oglądanie ciuchów? Czemu nie? To też forma spaceru!

6 Porada

Uprawiaj sex!

Podsumowanie

Jeśli twoja waga stoi dość długi czas w miejscu jeśli skorzystasz z tych porad na pewno schudniesz ale również się nie skatujesz!

Cegiełki!
To jest efekt kuli śnieżnej, jak wdroży się kilka takich małych porad, wszystkie razem dadzą efekt! Pamiętaj, żeby oszczędzać kalorie na wszystkim co możliwe, dzięki wzmożonym ruchu, wymianie niektórych rzeczy do żarcia, wymiany napojów. Nie katuj się! Oszczędzaj! Wyliczaj! Wymyślaj!

Słuchaj wszystkich i nikogo!

Ja dałem radę! Ty też! Staje się to łatwe i przyjemne ponieważ to ty sobie wymyślasz dietę tworząc i wdrażając takie małe cegiełki.

Ogień! Ogień! Ogień!

Sort:  

A wez spier*alaj. HEHEHEHE

Świetny motywator, filantrop i dodatkowo entuzjasta kryptowalut.
Doskonała mieszanka !

No całkiem dobry content jak na pierwszy post oby tak dalej, ciekawa metamorfoza :)

A mogę sobie wybrać tylko jedna rade bo ja bym chciał tylko 6 XD

Dobrze powiedziane, w zrzuceniu kg 50% to psychika, 30% dobre nawyki żywieniowe i 20% wysiłek fizyczny. Bez poukładania tego sobie w głowie nie ma szans na sukces.

Bardzo dobry tekst i dobre rady! Sam też dochodzę do takich wniosków, że wystarczą małe kroczki, żeby zacząć się zmieniać. Właśnie małe cegiełki trzeba dokładać i być cierpliwym, a efekty zaczną się pojawiać. A jak już tak się stanie, to tym większa będzie motywacja!

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 64916.21
ETH 3483.89
USDT 1.00
SBD 2.45