Chwola sie nowym mantlem. I'm bragging about my new coat Ślonski / ENG

in #polish7 years ago (edited)

Szpon we wsi

Dostałażeć od ciotki taki mantel, obejrzyjcie se. Wicie jak w nim je chorko? Z takim mantlym to chobyś byl sagaty to on cie będzie grzoł z wierchu. Mycka też od ciotki.
I co, gymby wam opadły?

Lans in the village

Look, I'm bragging about my new coat. With such a mantle, even if you were naked, it would warm you from the outside. I also got a hat from my aunt.

r1.jpg

A i jeszczeżech dostała tako gryfno taszta. And I've got such a nice bag.

r3.jpg

Sort:  

Przecież ancug, to garnitur a nie kożuch :P

aaaa bo to je mantel! teraz mi sie spomiało :) Dziynki

no jak tak to jesteś trochę taka farbowana śląska baba

prosza cie nie godej mi tak bo mi sie gańba robi.... nie miszkom teraz na Ślonsku i żech zapomiała jako sie goda.... :(

Haha, to ja tez jestem trochę farbowany śląski karlus ;) bo drugie pół serca mam na Kielecczyźnie, skąd pochodzą moi rodzice i dziadkowie - na Śląsku się urodziłem i dorastałem. I chyba właśnie dzięki temu bliżej mi do Korfantego niż do Gorzelika ;)

Dziynki synek ty mie rozumisz! Jo wim żech ni ma dobro w ślonkiej godce. Moj fater jest rechtorem beztoż jakżem była bajtlem nie mogłażech godać ino mówić.

A Gorzelika jeden dziadek nie był z Przemyśla ja?
@smilegirl
Za taki mantel to Cię niedługo PiS zdelegalizuje. :P

Cezar nikomu nie godej!

Dostałażeć od ciotki taki mantel, obejrzyjcie se. Wicie jak w nim je chorko? Z takim mantlym to chobyś byl sagaty to on cie będzie grzoł z wierchu. Mycka też od ciotki. I co, gymby wam opadły?

Po piyrwsze wsłuchej siy w godka jak Hanysy godajom. Bo jak mie pokożesz Ślónzoka kery pado "wam" (miast "wom") to mosz łodemie kopalnioka. To samo "od", "on", "opadły". Hań kaj je na przedzie "o" jo hań słysza "ło". Gryfnie, że chcesz godać, ale dlo mie je to trocha gorolsko godka. Pyrsk!

No ja Śląsk uwielbiam. To mój dom i moje rodzinne strony, pomimo że jestem z pierwszego pokolenia mojej rodziny urodzonych na Śląsku. Gwara śląska tez przecudna, ale raczej nie będę nawet próbował, bo wyjdzie mi gorzej niż @smilegirl. Ale @smilegirl nie poddawaj się ;) w końcu języków obcych warto się uczyć ;)

Dziynki, ty mi przajesz! :)

Ja synek gryfnie prawisz, ale co ja ci mom na to pedzieć. Szpetnie se z tym czuja że mi tak ciśniesz. Żodyn mie ślonksiego nie nauczył, żodyn.

To dom Ci rada: słuchej, słuchej i jeszcze roz słuchej jak godajom starzi. U mie w doma też niy mogli my ze bracikiem godać i jak miołżech dwajściapora lot to, żech siy skapnoł że jeżech ze Slónska a nic niy godom. Za bajtla jeździłżech na "konkursy gwary", ale to je skansen. Taki jak we Pszczynie majom. A ślónsko godka to niy je tekst ino godka i jej melodyja. Jak gorol próbuje godać, to jo już wia, że gorol. Nawet jak tekst bydzie dobry. Jo to słysza, że łon godo jak gorol, albo górol, bo biere czynsto melodyje ze Tatr a niy ze Ślónska. If ju noł łot aj min ;)

Dyskusja zrobiła się bardzo zabawna więc resteemowałem, może się inne gwary przyłączą?

Pora lot tymu żech nagroł coś takiygo, ale sam już kożdy Hanys usłyszy, że som gorolskie "naleciałości". Za długo w auslandrach.

dobry jesteś, ale przetłumacz mi tego "bombona"

Cukierek ;)

Ta ja z resztek dawnego Lwowskiego, jak się skończy post, to można by si Baczewskim wylakierować i popaszczękować trochu, choć bałakam już nieco łabato. ;)

Ło pieronie umisz mi przetłumaczyć po naszymu ;) ?

Otóż więc skromny gród mój Ustrzyki Dolne, jako dawna część przezacnego Lwowskiego Województwa i region w stronę okolic Przemyśla dążon, nosi jeszcze śpiewny kresowy dialekt.
Nie jest to niestety typowy lwowski bałach, ale ma dużo wspólnego. Choć niestety zanika.
Na hoch Polnisch to będzie:
można by się po poście wódką Baczewski uraczyć i pogawędzić co nieco, choć mówię już tym dialektem niezgrabnie. ;)

Polecam "Angelusa" Majewskiego, cały w śląskiej godce. Zdjęcia to poezja, więc polecam zdobyć film w dobrej jakości.

dziołcha na fleku

a co to jest flek?

tyż ni wim co to je flek. Ni wim czy mom se cieszyć czy uż czepać galotami ze strachu:)

Uszi chyba z Poznania jest

Orkiestra kościelna na Górnym Śląsku:

  • trumpen fertig?
  • ja, fertig.
  • puzonen fertig?
  • jahwol!
  • zymbalisten fertig?
  • naturlich, fertig
  • also... ein, zwei, drei... Boże, coś Polskę...

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 60065.47
ETH 2420.85
USDT 1.00
SBD 2.46