Sort:  

Dziekuję! A gdzie się wybierasz w podróż? ;)

Na Teneryfę :) Chyba zwariuję ze szczęścia bo dawno nigdzie nie byłam. Wybieramy się z dziećmi, wózkiem i rowerem męża więc to dopiero będzie wyzwanie hehe

Wow! Teneryfa cudna! Byliśmy w maju z 4 miesięczną córeczką (jej pierwszy lot) i z teściami ;) Polecam Puerto de la Cruz i oczywiście Loro Park, a na południu wyspy parki wodne ze Siam Parkiem na czele, super zabawa!
Co do zdrowych przekąsek, na Teneryfie ich nie brakuje. Mają półki vegan i gluten free w supermarketach, a tam spory wybór. Polecam Ci moje ukochane bakaliowe okrągłe chlebki, np. pan de higo con almendras, tak nazywają słodycze składające się tylko z bakalii, np. fig i migdałów. Ja zakochałam się w wersji z czekoladą i pomarańczą.

4-miesięczna? Jak zniosła lot? - ja tego się obawiam najbardziej. Bardzo Ci dziękuję za wszystkie przydatne informacje! Już się nie mogę doczekać :) Jestem magistrem hiszpańskiego i będę miała w końcu okazję trochę pogadać i przypomnieć sobie język :) Na pewno zdam Ci relację co do potraw i produktów które uda mi się znaleźć :) Pozdrowienia!

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 53406.15
ETH 2223.47
USDT 1.00
SBD 2.29