You are viewing a single comment's thread from:

RE: Przyszłość Steem (Negatywna) - Na podstawie 3 tematu

in #polish6 years ago

Z botami jest ten problem, ze są bezmyślne. Już starczy ludziom doświadczeń z bezmyślnością algorytmów zarządzjących treścią na takim youtube czy facebooku. Osobiście jestem tu gdyż miałem dość zautomatyzowanego politycznego/ideologicznego sterowania i cenzurowania treści na mainstreemowych serwisach i szukałem alternatywy, którą warto wesprzeć.
Ja na przykład dodaję do swojego tutejszego bloga rownież moje starsze teksty które bot potrafi znaleźć na innych stronach ale są to przecież moje teksty więc nie da się sprawić by bot potrafił realnie ocenic co jest a co nie jest plagiatem.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 63569.77
ETH 3424.28
USDT 1.00
SBD 2.50